Netflix își propune să atragă 4,5 milioane de abonați până la sfârșitul anului

In this photo illustration the Netflix logo seen displayed on a smartphone screen. Company logos displayed on smartphone in Brazil - 18 Feb 2021,Image: 591945813, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no

Numărul de abonați la Netflix a crescut cu 2,4 milioane în perioada iulie-septembrie a acestui an, de peste două ori mai mult decât se aștepta. Cel mai mare serviciu de streaming din lume a înregistrat, de asemenea, venituri peste așteptări și a depășit 7,9 miliarde de dolari, conform rezultatelor din al treilea trimestru.

Acesta spera să recupereze milionul de abonați pe care l-a pierdut în prima jumătate a acestui an, dar în schimb a câștigat mai mult decât dublu față de acest număr. Netflix are acum un total de 223,1 milioane de abonați în întreaga lume.

Compania s-a declarat efectiv învingătoare în războiul streamingului. Într-o scrisoare adresată acționarilor, aceasta a afirmat că își învinge rivalii atunci când concurează pentru telespectatori în Marea Britanie și SUA și că obține profit acolo unde concurenții înregistrează pierderi.

Platforma reprezintă 8,2% din vizionările video în Marea Britanie, depășind Amazon Prime și Disney+, și 7,6% din timpul petrecut la televizor în SUA, de asemenea mai mare decât Amazon, Disney+ și Hulu, se arată în rezultate.

Concurenții noștri investesc masiv pentru a atrage abonați și implicare, dar construirea unei afaceri mari și de succes în domeniul streaming-ului este dificilă – estimăm că toți aceștia pierd bani, cu pierderi operaționale combinate în 2022 cu mult peste 10 miliarde de dolari, față de profitul operațional anual de 5-6 miliarde de dolari al Netflix, se arată în scrisoare.

Exit mobile version