• Netflix a publicat joi, într-o declarație, detalii despre noul său plan de abonament mai accesibil, susținut de publicitate.
  • Noul plan, denumit Basic with Ads, va costa 6,99 dolari pe lună și va avea mai puțin conținut.
  • Planul de abonament Basic with Ads va fi lansat în Statele Unite pe 3 noiembrie. Abonații din Canada și Mexic vor avea acces la noul model pe 1 noiembrie.

Netflix a publicat joi, într-o declarație, detalii despre noul său plan de abonament mai accesibil, susținut de publicitate. Noul plan, denumit Basic with Ads, va costa 6,99 dolari pe lună și va avea mai puțin conținut.

Mișcarea vine în contextul în care Netflix încearcă să compenseze pierderea a peste 1 milion de abonați din decembrie 2021, în timp ce se confruntă cu o concurență dură din partea altor servicii de streaming precum Hulu, Disney Plus și HBO Max.

Deși Netflix este în continuare cel mai mare serviciu de streaming din lume, există îngrijorări tot mai mari cu privire la faptul că clienții renunță la abonamente – o tendință care a provocat o scădere semnificativă a valorii acțiunilor Netflix.

Recomandări

LE FACEM FAȚĂ?
PRAFUL SAHARIAN ACOPERĂ GRECIA
CE ALEGE ZUCKERBERG ÎN MODĂ
CONGRESUL DĂ 95 MLD. PENTRU UCRAINA - ISRAEL - TAIWAN
FAC BAIE DE MULȚIME
A VĂZUT MOARTEA CU OCHII

Planul de abonament Basic with Ads va fi lansat în Statele Unite pe 3 noiembrie. Abonații din Canada și Mexic vor avea acces la noul abonament pe 1 noiembrie.

Nivelul Basic with Ads va include reclame exterioare pentru prima dată pe Netflix, dar nu va permite abonaților să descarce conținut. De asemenea, abonamentul va avea mai puțin conținut decât celelalte niveluri. Prețurile pentru abonamenele existente Basic, Standard și Premium vor rămâne neschimbate, potrivit comunicatului.

Netflix se confruntă cu concurența pe piața de streaming din partea Disney, care va lansa pe 8 decembrie o versiune mai accesibilă, cu suport publicitar, a serviciului său de streaming Disney Plus. Aceasta va costa 7,99 dolari pe lună.