• Netflix organizează în prezent un casting pentru reality show-ul „Squid Game”, invitând candidați din întreaga lume.
  • În prima rundă, emisiunea va avea ca invitați vorbitori de limbă engleză și va fi filmată în Marea Britanie.
  • În luna octombrie a anului trecut, Centrul Cultural Coreean din Emiratele Arabe Unite a organizat o reconstituire a jocurilor din serial pentru două echipe de 15 participanți.

Netflix extinde „Squid Game” pentru a include un reality show, după ce drama a făcut furori în lume anul trecut. În urma succesului său mondial, compania de streaming a anunțat că serialul lui Hwang Dong-hyuk va reveni pentru un al doilea sezon.

Primul sezon din „Squid Game” a urmărit un grup de indivizi fără bani care se întreceau în mai multe versiuni răsucite ale unor jocuri pentru copii pentru a avea șansa de a fi ultima persoană în picioare și de a câștiga un premiu în bani care să le schimbe viața. Serialul deține în prezent recordul pentru cel mai popular titlu Netflix din toate timpurile, cu peste 1,65 miliarde de vizualizări în primele 28 de zile de la lansarea sa în septembrie 2021.

Acum, Netflix a dezvăluit că se pregătește să lanseze „Squid Game: The Challenge”, în care 456 de participanți se vor întrece într-o serie de jocuri inspirate din film pentru a avea șansa de a câștiga un premiu în bani de 4,56 milioane de dolari – cel mai mare premiu din istoria reality show-ului.

Recomandări

CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G
MET GALA 2024
IOHANNIS SE ÎNTÂLNEȘTE CU BIDEN
GATES ÎȘI VINDE IAHTURIURILE
CUM ARATĂ UK LA UN AN DE LA ÎNCORONARE?

Totuși, pierderea unei runde nu va avea consecințe fatale, a precizat producătorul seriei în anunțul său. În schimb, cea mai rea soartă care îl așteaptă pe un participant este pur și simplu întoarcerea acasă cu mâinile goale. În declarația sa, vicepreședintele Netflix pentru seriale nescripționate și documentare, Brandon Reigg, a declarat că reality show-ul se va baza pe „povestea captivantă și imaginile iconice” ale lui Dong-hyuk, adăugând că firma îi este recunoscătoare pentru sprijinul acordat în dezvoltarea „Squid Game: The Challenge”.

Pe lângă faptul că a captivat audiențele la nivel mondial după lansare și că a fost o adevărată lovitură în sezonul premiilor, „Squid Game” a dat naștere la numeroase manifestări în viața reală în întreaga lume, inclusiv în curțile școlilor – ceea ce a provocat îngrijorări legate de siguranță din partea părinților și a autorităților.

Anul trecut, în noiembrie, vedeta YouTube MrBeast a creat un „Squid Game” în viața reală, invitând 456 de jucători aleatorii să concureze într-un turneu cu un premiu în bani de 456.000 de dolari pentru câștigător.