• Playboy intenţionează să-şi repornească brandul în lumea digitală prin NFT-uri, abonamente digitale şi „construirea” unui nou conac în metavers.
  • Compania a creat deja mii de NFT-uri bazate pe emblematicul logo al iepuraşului Playboy.
  • De asemenea, are o platformă numită Centerfold care concurează cu OnlyFans.

Playboy vrea să-şi răspândească faimosul său logo de iepuraş în universul digital. A lansat o platformă socială digitală numită Centerfold şi intenţionează să construiască un nou conac în metavers, relatează CNBC

Aceste planuri se desfăşoară în timp ce un documentar A&E se concentrează pe trecutul nemăgulitor al companiei. „Secretele lui Playboy” este un serial din zece părţi care prezintă foşti angajaţi, colegi şi foste iubite ale fondatorului companiei, Hugh Hefner. 

Chiar înainte de debutul serialului de la sfârşitul lunii ianuarie, conducerea companiei a postat o scrisoare deschisă pe site-ul său web în care menţiona: „Playboy-ul de astăzi nu este cel al lui Hugh Hefner”.

Recomandări

MACRON: EUROPA POATE MURI
XI MERGE LA PARIS
PICASSO ÎȘI DEDICĂ VIAȚA ARTEI
SWIFT REVINE PE PRIMUL LOC
MADONNA CÂNTĂ ÎN RIO DE JANEIRO
LANDO NORRIS CÂȘTIGĂ CURSA DE LA MIAMI

Compania a lansat Rabbitars, 11.953 de lucrări de artă digitale originale care înfăţişează personaje de iepuraşi asemănătoare desenelor animate vândute pe OpenSea, o piaţă NFT. Rabbitar NFT deblochează, de asemenea, oferte exclusive, cadouri şi experienţe asortate metavers. Are, de asemenea, planuri de a construi un nou Playboy Mansion, dar de data aceasta într-o formă digitală. Compania a organizat petreceri în Decentraland, una dintre cele mai populare lumi virtuale, dar încă nu a ales un site pentru conacul său metavers.

Soluțiile CEO se bazează în mare măsură pe acea armă nu atât de secretă: celebrul iepure cu papion.

Când te gândești la ceea ce reprezintă acest brand, din perspectiva marketingului, din perspectiva conștientizării, avem o conștientizare de 100% peste tot în lume„, a spus CEO-ul companiei.