• La patru zile după lansare, sezonul 2 din Squid Game a înregistrat 68 de milioane de vizualizări.
  • În clasamentul pentru conținutul în limba engleză, „Missing You” a ocupat locul 1 cu 15,2 milioane de vizualizări.
  • În 11 zile, serialul sud-coreean a ajuns la 126,2 milioane de vizualizări

Cu un total de 152,5 milioane de vizualizări, cel de-al doilea sezon din „Squid Game” a devenit al treilea cel mai vizionat sezon TV de pe Netflix, după primul (265 milioane) și „Wednesday” (252 milioane), scrie Variety.

La patru zile după premiera din 26 decembrie, sezonul 2 din „Squid Game” adunase 68 de milioane de vizualizări, devenind cel mai mare debut TV de pe Netflix. O săptămână mai târziu, a adunat 126,2 milioane de vizualizări în 11 zile, mai mult decât orice serial Netflix a obținut vreodată în acest interval de timp. Drama deathmatch în limba coreeană a petrecut încă o săptămână în fruntea top 10 a televiziunilor non-engleze, sezonul 1 revenind pe locul 3.

În clasamentul pentru limba engleză, seria limitată „Missing You” a lui Harlan Coben a ocupat locul 1, cu 15,2 milioane de vizualizări în săptămâna cu 6 ianuarie. Este urmată de drama istorică „American Primeval”, care a obținut 10,4 milioane de vizualizări, și de seria „Fights, Camera, Action”, cu 7,7 milioane.

Recomandări

PRIMUL EMBRION DE CANGUR
CE PLAN ARE ISRAELUL
POST MALONE VINE LA UNTOLD
LUXUL E LUX ȘI LA NECAZ
SKIING UP THAT HILL
ROMÂNIA A DEPĂȘIT POLONIA

Filmul thriller „Carry-On”, care a debutat pe 13 decembrie, a înregistrat alte 7,2 milioane de vizualizări și s-a menținut pe locul 2 în topul filmelor în limba engleză, după „The Secret Life of Pets 2” din 2019, care ocupă primul loc. Ca de obicei, conținutul pentru copii domină clasamentul filmelor, cu „The Secret Life of Pets”, două filme „Despicable Me” și „Sonic the Hedgehog”, de asemenea, asigurându-și locuri.

Citește și