- La patru zile după lansare, sezonul 2 din Squid Game a înregistrat 68 de milioane de vizualizări.
- În clasamentul pentru conținutul în limba engleză, „Missing You” a ocupat locul 1 cu 15,2 milioane de vizualizări.
- În 11 zile, serialul sud-coreean a ajuns la 126,2 milioane de vizualizări
Cu un total de 152,5 milioane de vizualizări, cel de-al doilea sezon din „Squid Game” a devenit al treilea cel mai vizionat sezon TV de pe Netflix, după primul (265 milioane) și „Wednesday” (252 milioane), scrie Variety.
Advertisment
La patru zile după premiera din 26 decembrie, sezonul 2 din „Squid Game” adunase 68 de milioane de vizualizări, devenind cel mai mare debut TV de pe Netflix. O săptămână mai târziu, a adunat 126,2 milioane de vizualizări în 11 zile, mai mult decât orice serial Netflix a obținut vreodată în acest interval de timp. Drama deathmatch în limba coreeană a petrecut încă o săptămână în fruntea top 10 a televiziunilor non-engleze, sezonul 1 revenind pe locul 3.
În clasamentul pentru limba engleză, seria limitată „Missing You” a lui Harlan Coben a ocupat locul 1, cu 15,2 milioane de vizualizări în săptămâna cu 6 ianuarie. Este urmată de drama istorică „American Primeval”, care a obținut 10,4 milioane de vizualizări, și de seria „Fights, Camera, Action”, cu 7,7 milioane.
Recomandări
Filmul thriller „Carry-On”, care a debutat pe 13 decembrie, a înregistrat alte 7,2 milioane de vizualizări și s-a menținut pe locul 2 în topul filmelor în limba engleză, după „The Secret Life of Pets 2” din 2019, care ocupă primul loc. Ca de obicei, conținutul pentru copii domină clasamentul filmelor, cu „The Secret Life of Pets”, două filme „Despicable Me” și „Sonic the Hedgehog”, de asemenea, asigurându-și locuri.
Citește și
- Guvernul Ciolacu 2 dă astăzi hotărârea de Guvern prin care stabilește data alegerilor prezidențiale. Candidații vor avea obligația să spună care este identitatea sponsorilor
- Time Out a publicat clasamentul celor mai bune orașe din lume în anul 2025. Unde ar trebui să îți organizezi următoarea vacanță
- Partenerii narcisiști aplică tactica „future faking” în relațiile romantice. Ce alte trenduri sunt dăunătoare pentru cupluri
Partenerii noștri