- Capitala e împânzită de afişe electorale
- Candidaţii îţi transmit mesaje subliminale
- Specialist marketing politic: Afişul trebuie să îţi sară în ochi
Te uiţi în stânga şi-n dreapta, afişe electorale. Priveşte cerul s-a transformat în „priveşte cine candidează“. Dar, nu-i aşa, campania stă în Firea politicienilor.
Advertisment
Firea își folosește numele în tot felul de jocuri de cuvinte, Tudorache îți promite că îți va moderniza liftul, iar Băluță, actualul primar al sectorului 4, e ca un antrenor de fitness și îți spune „hai, că se poate“.
Radu Delicote, specialist în marketing politic, spune că anul acesta se dă o bătălie a superstarurilor. Au punctat la postură, mimică și culorile alese, cu speranța că îți vor smulge votul.
Recomandări
Uite ce îți spune un specialist în marketing politic: „Trebuie să ţii cont de o singură regulă: dacă mesajul tău e înţeles de un copil de 6 ani şi de bunica lui de 80, atunci, mesajul tău este bun. O poziţionare de nişă, uite, un joc de cuvinte amuzant, uite ştiu şi eu cine este acel candidat. Partidul în sine nu are cea mai bună percepţie vs candidatul, omul, de aceea optează candidaţii să se promoveze pe ei înşişi în detrimentul siglei de partid.“
- Ce trebuie să faci în fiecare oră pentru o zi fericită? A apărut ghidul care te învață cum să îți trăiești viața pe ore
- Acordul între SUA și Ucraina privind mineralele ar putea fi semnat în această săptămână, spune secretarul Trezoreriei SUA
- Utilizatorii TikTok își transformă animalele în oameni cu ajutorul Inteligenței Artificiale
- Cea mai educată generație: Millennials au cel puțin o diplomă de licență, dar au și cele mai mari datorii pentru studii
- Liz Truss anunță lansarea unei rețele sociale „necenzurate” pentru a contracara presa tradițională
Partenerii noștri