• Capitala e împânzită de afişe electorale
  • Candidaţii îţi transmit mesaje subliminale
  • Specialist marketing politic: Afişul trebuie să îţi sară în ochi

Te uiţi în stânga şi-n dreapta, afişe electorale. Priveşte cerul s-a transformat în „priveşte cine candidează“. Dar, nu-i aşa, campania stă în Firea politicienilor.

Firea își folosește numele în tot felul de jocuri de cuvinte, Tudorache îți promite că îți va moderniza liftul, iar Băluță, actualul primar al sectorului 4, e ca un antrenor de fitness și îți spune „hai, că se poate“.

Radu Delicote, specialist în marketing politic, spune că anul acesta se dă o bătălie a superstarurilor. Au punctat la postură, mimică și culorile alese, cu speranța că îți vor smulge votul.

Recomandări

NOU COD PENTRU SCHENGEN
NE-A SALVAT VACCINUL?
O ROMÂNCĂ ARBITREAZĂ LA UEFA
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
UK: FETELE ÎNTREC BĂIEȚII LA FUMAT
MORIȘCA DE PE MOULIN ROUGE A CĂZUT

Uite ce îți spune un specialist în marketing politic: „Trebuie  să ţii cont de o singură regulă: dacă mesajul tău e înţeles de un copil de 6 ani şi de bunica lui de 80, atunci, mesajul tău este bun. O poziţionare de nişă, uite, un joc de cuvinte amuzant, uite ştiu şi eu cine este acel candidat. Partidul în sine nu are cea mai bună percepţie vs candidatul, omul, de aceea optează candidaţii să se promoveze pe ei înşişi în detrimentul siglei de partid.“