- Capitala e împânzită de afişe electorale
- Candidaţii îţi transmit mesaje subliminale
- Specialist marketing politic: Afişul trebuie să îţi sară în ochi
Te uiţi în stânga şi-n dreapta, afişe electorale. Priveşte cerul s-a transformat în „priveşte cine candidează“. Dar, nu-i aşa, campania stă în Firea politicienilor.
Advertisment
Firea își folosește numele în tot felul de jocuri de cuvinte, Tudorache îți promite că îți va moderniza liftul, iar Băluță, actualul primar al sectorului 4, e ca un antrenor de fitness și îți spune „hai, că se poate“.
Radu Delicote, specialist în marketing politic, spune că anul acesta se dă o bătălie a superstarurilor. Au punctat la postură, mimică și culorile alese, cu speranța că îți vor smulge votul.
Recomandări
Uite ce îți spune un specialist în marketing politic: „Trebuie să ţii cont de o singură regulă: dacă mesajul tău e înţeles de un copil de 6 ani şi de bunica lui de 80, atunci, mesajul tău este bun. O poziţionare de nişă, uite, un joc de cuvinte amuzant, uite ştiu şi eu cine este acel candidat. Partidul în sine nu are cea mai bună percepţie vs candidatul, omul, de aceea optează candidaţii să se promoveze pe ei înşişi în detrimentul siglei de partid.“
- Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
- O româncă va arbitra returul unei semifinale din UEFA Women’s Champions League
- Noile opțiuni A.I. de la Photoshop provoacă nemulțumiri. Ce îngrijorări au profesioniștii legate de drepturile de autor
- Regional Business Summit a ajuns la ediţia a treia: România şi regiunea trebuie să îşi îmbunătăţească brandul
- Parlamentul European a votat un nou cod pentru frontierele Schengen. Eugen Tomac: „Elimină orice pretenție pe care o mai emit anumite state”
Partenerii noștri