
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22 noiembrie. Serviciul se află în fază de testare până la sfârşitul anului.
Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţional. În situaţia în care contribuabilii doresc alte informaţii decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceştia sunt rugaţi să apeleze la celelalte modalităţi de acordare a asistenţei, cum ar fi Call Center ANAF.
TOP ARTICOLE
- Amnezie la concertul lui Taylor Swift. Mai mulți fani nu-și mai amintesc nimic din timpul show-ului
- Cipurile A.I. au adus unei companii profit de un trilion de dolari într-o săptămână. De ce văd investitorii potențial în ele?
- VIDEO. Joe Biden a căzut pe scenă în timp ce înmâna diplome la absolvirea Academiei Forțelor Aeriene americane
Serviciul va fi disponibil pe pagina https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center
Partenerii noștri