• Tronsonul de autostradă Câmpia Turzii – Chețani riscă să rămână doar un șantier.
  • Unul dintre subcontractori are datorii de 15 milioane de lei.

O parte din autostrada Transilvaniei riscă să rămână doar un șantier. Mai exact, bucata Câmpia Turzii – Chețani.

Despre stadiul lucrărilor explică mai multe Ionuț Ciurea, președinte Asociația Pro Infrastructura. Bună ziua!

Antreprenorul general este în insolvență de foarte mult timp. Cred că s-au împlinit deja doi ani de zile de când este în insolvență și nu reușește să scape de problemele financiare. Așa că, toate șantierele pe care le are în derulare șchiopătează puternic.

Recomandări

BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
CE FACEM CU POLUAREA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN
ECONOMIA AMERICANĂ ÎNCETINEȘTE
CIOLACU ÎNCHEIE DISCUȚIILE CU PIEDONE

Din păcate, acest șantier, care este poate cel mai important pe care acest antreprenor general îl are, trenează în ritmul acesta de un an și jumătate sau poate chiar mai bine. În ritmul acesta, nu o să fie gata prea curând. Se lucrează cu țârâita, pentru că nu este ușor să creditezi o firmă în insolvență.

Aceste datorii și probleme ale antreprenorului general se rostogolesc mai departe către subcontractorii lui.”, a explicat Ionuț Ciurea, președinte Asociația Pro Infrastructura.

Lucrări după cum bate vântul

Mesajele autorităților cu privire la statiul lucrărilor devin din ce în ce mai incerte, la fel ca și activitatea șantierului, acolo unde ba se lucrează, ba nu se lucrează.

Pe lângă problemele care există pe toate șantierele, aici, în acest moment, problema principală este la constructor. Acest constructor este incapabil să susțină șantierul.

De la tot ce înseamnă management, i-au plecat foarte mulți oameni. De la Project Manager, șeful șantierului, de la oameni importanți care se ocupă de facturi, care se ocupă de situații de plăți, ingineri și așa mai departe.”, a mai adăugat Ionuț Ciurea, președinte Asociația Pro Infrastructura.