- Noua autostradă cu tuneluri stârnește controverse cu privire la impactul ecologic.
- Criticii proiectului își pun întrebări cu privire la impactul asupra mediului și costuri.
- După ce a rămas nefolosită timp de aproape o lună, autoritățile criticate pentru această întârziere au făcut-o funcțională.
Mai ai de așteptat? Noua autostradă care include mai multe tuneluri stârnește controverse aprinse în rândul opiniei publice. Dacă unii cred că proiectul va aduce beneficii economice și va reduce timpul de călătorie, criticii își exprimă îngrijorările cu privire la costurile ridicate și impactul ecologic al construcției. Pe de altă parte, există și un motiv de bucurie! Centura Bârlad, cunoscută drept muzeu, va fi inaugurată pe 29 august. După ce a rămas nefolosită timp de aproape o lună, autoritățile criticate pentru această întârziere au făcut-o funcțională.
Este noua autostradă cu tuneluri o soluție pentru infrastructura din România?
„Toate autostrăzile care s-au construit și care se construiesc sunt necesare pentru România, pentru creșterea economică și pentru siguranța rutieră. Trebuie luat în calcul și impactul pe care îl au aceste construcții asupra mediului. Este foarte important să înțelegem că aceste lucruri sunt necesare. Autostrăzile trebuie construite acolo unde le este locul. Bârladul este un oraș care are foarte mare nevoie de o centură pentru a diminua traficul, pentru o mai rapidă mișcare a mărfurilor”, a declarat Alex Vîlvoi, fondatorul Asociației România fără Gropi, pentru Aleph News.