Cătălin Drulă spune că înainte înjura politicienii pentru traficul de pe Valea Prahovei: „Acum mă înjur pe mine”

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, spune că acum se înjură singur când stă în trafic pe Valea Prahovei Sursa: Mediafax Foto
  • Drulă: Ar ajuta și turismul să scoți traficul din zonele respective
  • Întrebat pe cine înjura pentru traficul de pe Valea Prahovei înainte să fie ministru, stând pe șosea bară la bară, ministrul a răspuns: „Pe politicieni și pe toți miniștri de până atunci. (Acum- n.red.) mă înjur singur”
  • A fost semnat proiectul tehnic au autostrăzii care traversează Valea Prahovei

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, spune că acum se înjură singur când stă la coadă pe drumul către munte, pe Valea Prahovei.

„Am discutat cu dumnealor să se concentreze pe un traseu modern în zona critică a Văii Prahovei, cu tuneluri. E traseu cu tunel de 4 km la Bușteni, cu tunel de 2 km la Sinaia. Ar ajuta și turismul să scoți traficul din zonele respective.

I-am rugat să ne predea zone de documentație unde se poate mai ușor și mai repede și unde este critic, spre exemplu varianta ocolitoare de la Comarnic, ca să o putem scoate la licitație înainte de restul proiectului.

N-o să dureze câteva luni. Termenul contractual – e o licitație scoasă înainte să înceapă mandatul meu, e de vreo doi ani și jumate pentru documentație„, a declarat Cătălin Drulă, la DigiFM.

Întrebat pe cine înjura pentru traficul de pe Valea Prahovei înainte să fie ministru, stând pe șosea bară la bară, ministrul a răspuns: „Pe politicieni și pe toți miniștri de până atunci. (Acum- n.red.) mă înjur singur”.

A fost semnat proiectul tehnic au autostrăzii care traversează Valea Prahovei

Ministrul Cătălin Drulă a mai spus că a fost semnat contractul pentru proiectul tehnic al autostrăzii Ploiești-Brașov, care ar trebui să traverseze Valea Prahovei.

„Am semnat contractul pentru proiectul tehnic Ploiești – Brașov. Sper să livreze un material de calitate. Este același care face A7 de la Ploiești la Bacău. Am discutat să se concentreze pe un traseu modern în zona critică cu un tunel de 4 km la Bușteni, cu tunel de 2 km la Sinaia. Cred că varianta cu tuneluri este cea care ar ajuta și turismul. I-am rugat să ne predea zone de documentație mai repede, de exemplu la Comarnic.

Nu o să dureze câteva luni. Termenul contractual pentru documentație este de 2 ani și jumatate. Sper ca pe anumite sectoare să fie gata mai repede. Sunt interesate firme mari din Europa pentru acest proiect. Stabilind exact traseul poți obține un preț mult mai bun.”, a declarat ministrul.