• 250 de camioane așteaptă să descarce grâu ucrainean în Constanța port.
  • Ministrul Transporturilor vrea să ducă TIR-urile într-o parcare, să nu se mai vadă coada.
  • Liniile de tren din portul Constanța sunt nefuncționale de 30 de ani.

Ne-a pus Dumnezu mâna în cap, dar suntem plini de bandaje. România a devenit principala poartă de export pentru cerealele Ucrainei, însă oportunitatea mai mult ne pedepsește pentru indolență decât ne ajută.

La intrarea în portul Constanța, coloana de TIR-uri se întinde pe cinci kilometri. Portul este blocat de camioane cu cereale. Navele nu pot să încarce grâul decât din camioane – calea ferată nu-i funcțională. A fost lăsată în paragină de 30 de ani, și asta e cauza blocajului.

Pe Facebook, ministrul Transporturilor a vrut să arate că se implică, dar a dovedit că nu vrea decât să ascundă mizeria sub preș. Soluția pentru blocajul TIR-urilor este o parcare în Port, ca să se nu mai vadă coada de camioane.

Recomandări

CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

CFR a anunțat luna trecută că se apucă să repare liniile de cale ferată din portul Constanța, care au în total 15 kilometri. Lucrările vor fi gata în noiembrie, dacă totul merge conform planului.

Dacă vrei, poți! Demonstrația vine de la Galați. Cfr-iștii de acolo au repus în funcțiune în nici două luni o cale ferată din port, nefolosită de trei decenii. Au schimbat cu mâinile goale mai mult de o mie de traverse și au muncit zi-lumină.