• Cutia neagră a aeronavei care s-a prăbușit în Marea Java a fost găsită.
  • Scafandrii continuă căutările și speră să găsească și înregistrarea vocală a cabinei de pilotaj și cealaltă dintre cele două cutii negre.
  • Ministerul Transporturilor din Indonezia a declarat că avionul a trecut o inspecție de navigabilitate încă din decembrie.
  • Boeing 737 a căzut de la o altitudine de peste 3.000 de metri altitudine, în mai puțin de un minut, și s-a prăbușit în Marea Java cu 62 de persoane la bord.

Scafandrii marinei indoneziene au găsit astăzi o cutie neagră a avionului care s-a prăbușit în Marea Java în urmă cu trei zile, cu 62 de persoane la bord, notează Daily Mail.

Cutia neagră a avionului Boeing 737 a fost găsită în decursul acestei zile, autoritățile spunând că va dura două până la cinci zile pentru a extrage informațiile de pe acesta, în timp ce încearcă să explice modul în care aeronava a căzut de la o altitudine de peste 3.000 de metri altitudine, în mai puțin de un minut.

Scafandrii încă încearcă să găsească înregistrarea vocală a cabinei de pilotaj și cealaltă dintre cele două cutii negre, iar șeful militar Hadi Tjahjanto a spus astăzi că este încrezător că vor fi găsite în curând.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA
CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
FRANCEZII SUNT PESIMIȘTII EUROPEI

Aeronava a luat cu brio inspecția de navigabilitate

Ceea este de neexplicat pentru autorități este cum avionul care tocmai ce trecuse inspecția tehnică, pe 14 decembrie, a reușit să se prăbușească după ce a zburat cinci zile mai târziu fără pasageri pasageri și apoi a reluat zborurile comerciale pe 22 decembrie.

Descoperirile inițiale ale Comitetului Național pentru Siguranță în Transporturi din Indonezia (KNKT) au arătat că un motor cu reacție încă funcționa când a lovit apa, informațiile fiind confirmate pe baza pagubelor observate din părțile aeronavei recuperate din mare.

„Deteriorarea paletei ventilatorului a arătat că motorul încă funcționa la impact”, a declarat șeful KNKT Soerjanto Tjahjono – și a exculs o posibilă avarie în timpul zborului ca explicație pentru dezastrul de sâmbătă.