Daniel Tudorache și-a făcut campanie electorală cu un spital inexistent. A cheltuit 35 de milioane de lei pentru spotul de promovare

Daniel Tudorache Sursa foto: Mediafax Foto
  • 35 de milioane de lei au fost cheltuite degeaba
  • Daniel Tudorache a promovat la TV un spital care nu există
  • Spitalul de urgență din Sectorul 1 există doar într-o simulare pe calculator
  • Promovarea spitalului din imaginaţia lui Tudorache a costat 35 milioane lei
  • Tudorache şi-a făcut campanie electorală cu un spital care nu există

Cel mai mare spital de urgență din România, proiect promis de membrul PSD Daniel Tudorache, a murit înainte de a se naşte. Fanteziile lui Tudorache au costat 35 de milioane de lei din banii bucureștenilor, a constatat Biroul de Control al Primăriei Sectorului 1, primărie condusă acum de Clotilde Armand.

Banii s-au dus pe spoturile difuzate pe toate posturile de ştiri. Biroul de Control a mai decis să pună cruce pe machetă. Proiectul nu e fezabil, au decis cei care au anchetat.

Un spital de jumătate de miliard de euro, cu cinci etaje, cu peste 1.000 de paturi, două heliporturi şi o pasarelă până la staţia de metrou. O promisiune cât un mandat de primar câştigat. Ce mai contează 300.000 de euro, pe care Primăria Setorului 1 i-a plătit televiziunilor, ca să difuzeze un spot cu macheta spitalului?

CNA a interzis spotul, care sugera că spitalul e finalizat şi funcţional. Campania electorală pentru alegerile locale a trecut, iar locul unde ar fi trebuit să fie spitalul arată neschimbat.