Coordonatorul campaniei naţionale de vaccinare, Valeriu Gheorghiţă, explică de ce platforma de vaccinare nu arată încă timpul de aşteptare.

Data la care platforma de vaccinare urma să arate timpul de aşteptare era 10 aprilie, însă acest lucru nu s-a întâmplat.

Întrebat, duminică seara, la Digi24, care este motivul, Valeriu Gheorghiţă a răspuns că în aceste zile s-a lucrat foarte mult la operaţionalizarea a peste 170 de cabinete noi de vaccinare: 144 cu vaccin de la Pfizer şi 30 cu serul AstraZeneca.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
OFICIAL, AVEM O NOUĂ STAȚIUNE
SCANDAL CU SÂNGE INFECTAT ÎN UK
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
APPLE ADUCE UN NOU MAGAZIN DE APLICAȚII
CE „MIAU” FĂCUT...

Sunt lucruri care de la sine scad timpul de aşteptare pe listă. De pildă, în ultimele 24 de ore pot să vă spun că au fost peste 97.000 de notificări şi peste 70.000 de persoane programate.. Tocmai de aceea prioritate a fost în momentul de faţă operaţionalizarea acestor centre noi”, a spus Valeriu Gheorghiţă.

În următoarele două – trei zile va fi disponibil şi timpul de aşteptare şi ritmul de vaccinare, a adăugat acesta.

Coordonatorul campaniei naţionale de vaccinare a adăugat că nu există centre care se închid, ci doar unele, puţine, care schimbă tipul de vaccin.

La nivel naţional sunt în acest moment 1.151 de centre.