Doi piloți Air France au fost suspendați după ce o ceartă în cabina de pilotaj a determinat intervenția echipajului de cabină

Airline company KLM receives a support package of 3.4 billion euros to survive the corona crisis. Due to the corona crisis, KLM aircraft remained on the ground. KLM personnel flight attendant, pilots pilot asked to hand in 20 percent salary The aviation organization has convened the trade unions for crisis talks. Pilotenbond VNV does not yet agree with the KLM clause that is necessary to secure the future of the airline. The union says it will take its responsibility, but the specific adjustment of the previously concluded agreement cannot be realized in this period, according to the VNV. Schiphol, Netherlands on November 1, 2020. Photo by Robin Utrecht/ABACAPRESS.COM

Doi piloți Air France au fost suspendați după o luptă fizică în cabina de pilotaj a unui zbor de la Geneva la Paris în iunie, a declarat duminică un oficial al companiei aeriene, scrie The Guardian.

Oficialul a spus că zborul a continuat și a aterizat în siguranță, iar disputa nu a afectat restul zborului, subliniind angajamentul companiei aeriene față de siguranță.

Ziarul elvețian La Tribune a raportat că pilotul și copilotul au avut o dispută la scurt timp după decolare, ținându-se de guler după ce se pare că s-au ciocnit unul de altul.

În raport se menționa că echipajul de cabină a intervenit și un membru al echipajului și-a petrecut zborul în cabina de pilotaj cu piloții.

Disputa a apărut după ce agenția de investigație aeriană a Franței, BEA, a publicat un raport conform căruia unii piloți Air France nu au avut precizie în respectarea procedurilor în timpul incidentelor de siguranță.

Se întâmplă mai des decât v-ați aștepta

S-a concentrat pe o scurgere de combustibil pe un zbor Air France de la Brazzaville, în Republica Congo, la Paris, în decembrie 2020.

Piloții au redirecționat aeronava, dar nu au întrerupt puterea motorului sau a aterizat cât mai repede posibil, așa cum ar fi necesar procedurile de scurgere.

Avionul a aterizat în siguranță în Ciad, dar raportul a avertizat despre un posibil incendiu la motor.

Raportul a citat trei cazuri similare între 2017 și 2022 și a spus că unii piloți acționau pe baza propriei analize a situației, mai degrabă decât pe baza protocoalelor de siguranță.

Air France a declarat că efectuează un audit de siguranță ca răspuns.

Ea s-a angajat să urmeze recomandările raportului, care au inclus posibilitatea piloților să-și studieze zborurile ulterior și să facă manualele de instruire mai stricte cu privire la respectarea procedurilor.

Compania a subliniat că operează mii de zboruri zilnic, în timp ce raportul a indicat doar patru accidente legate de siguranță.

Sindicatele piloților Air France au insistat că securitatea este primordială pentru toți piloții și au pledat pentru procedurile piloților în timpul situațiilor de urgență.

Biroul a investigat, de asemenea, un incident din aprilie, care a implicat un zbor Air France de la JFK din New York, care a avut probleme de control al zborului în timp ce se apropia de aterizare la Paris.

Exit mobile version