• S-a terminat perioada examenelor, iar acum autoritățile din România, dar și din Europa se pregătesc de noul an școlar.
  • Unii mai mult, alții mai puțin. Franța vrea ca anul școlar 2022-2023 să fie unul de maturizare și de investiție pedagogică, materială și umană.
  • Introduc materii noi și fac cursuri de formare pentru cadrele didactice.

S-a terminat perioada examenelor, iar acum autoritățile din România, dar și din Europa se pregătesc de noul an școlar.

Unii mai mult, alții mai puțin. Franța vrea ca anul școlar 2022-2023 să fie unul de maturizare și de investiție pedagogică, materială și umană. Introduc materii noi și fac cursuri de formare pentru cadrele didactice.

Cum ne pregătim noi de noul an școlar, vorbesc acum cu Daniela Vișoianu, expert în educație:

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
UNDE MERGI AZI?
TEHERAN: IRAN NU PLĂNUIEȘTE UN RĂSPUNS
TAYLOR SWIFT CÂNTĂ DESPRE GÂNDURILE SUICIDARE
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ

Una dintre măsurile anunțate de francezi este formarea profesorilor, după nevoi, cu bugete descentralizate. Este nevoie de o asemenea măsură și în România?

Franța se pregătește să introducă la liceu și o materie nouă „Educație Artistică și Culturală a elevilor”. Este România pregătită să implementeze o astfel de materie?

Ne așteptăm la schimbări majore pentru anul școlar viitor? Ce îi lipsește sistemului de educație de la noi?