• Sectoarele 1 și 4 ale Capitalei sunt cele mai solicitate de șoferi, conform yeParking
  • Cel mai puțin solicitat sector de către șoferii din București este sectorul 2
  • Autoritățile locale ar trebui să ia în considerare colaborarea cu mediul privat pentru parcări

Dacă ai mașină și stai în București, știi că un loc de parcare este prețios ca aurul. Sunt 300.000 de locuri de parcare publice și de cinci ori mai multe mașini.

Cea mai mare aglomerație este în sectoarele 1 și 4, arată un nou studiu În lipsa cărora șoferii pierd timp și bani.

Soluția ar fi o colaborarea între primărie și firmele private. Mihai Lodoabă, CEO-ul yeParking, crede că măsurile luate de municipalitate nu rezolvă problema lipsei locurilor de parcare.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

„Se digitalizează parcări, se pun senzori în asfalt peste tot, se majorează tarife de parcare în zonele centrale. Toate acestea sunt măsuri luate, împrumutate, care sunt măsuri validate în alte zone și totuși la noi par să funcționeze mai greu sau să nu funcționeze deloc”, spune Mihai Lodoabă.

Cristian Olaru, directorul Companiei Municipale de parcări Bucureşti, crede că locuri sunt destule. Vede multe mașini oprite în afara parcărilor, dar nu se gândește că în centrul Capitalei, tarifele sunt la fel de mari ca în Olanda.

„Din păcate cetățenii parchează lângă locurile de parcare amenajate, adică pe trotuare, în zone interzise. Una din măsurile cele mai importante este civilizația și civilizarea”, a declarat directorul CMPB.