• Ministrul Transporturilor se laudă pe Facebook cu construirea celor trei kilometri noi de cale ferată
  • În plus, ministrul Bode a postat pe Facebook aseară că o călătorie costă 4 lei, dar în acel moment, căile ferate vindeau tichetul la preț dublu
  • Grigore Mare, sindicalist CFR: „Pentru România este o lucrare de anvergură. Daca mergem în Germania sau Franța, nu mai este o lucrare de anvergură pentru ei”

Mâine pleacă în sfârșit în cursă trenul Gara de Nord – Aeroportul Otopeni. Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, s-a suit însă în trenul populismului.

S-a lăudat pe Facebook cu construirea celor trei kilometri noi de cale ferată care leagă rețeaua existentă cu aerogara. A vorbit despre o construcție complexă, de parcă povestea despre linia ce trece prin defileul Jiului, cu 39 de tuneluri și 35 de poduri.

Grigore Mare, sindicalist CFR: „Pentru România este o lucrare de anvergură. Daca mergem în Germania sau Franța, nu mai este o lucrare de anvergură pentru ei. Noi de 30 de ani nu am făcut nimic.”

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

În plus, ministrul Bode a postat pe Facebook aseară că o călătorie costă 4 lei, dar în acel moment, căile ferate vindeau tichetul la preț dublu.

După câteva ore de panică, subalternii au oprit vânzarea biletelor online, ca să actualizeze tarifele conform indicațiilor. O lovitură pentru CFR, care anul trecut a avut pierderi de 350 de milioane de lei. Așa am ajuns să avem cel mai ieftin sistem de transport din Europa între gara unei capitale și aeroportul ei.

Bogdan Alecu, senior editor ZF: „Cei de la transporturi au dorit ca această călătorie să fie cât mai atractivă, să asigure un grad de încărcare cât mai ridicat mai ales în această perioadă de pandemie când toate călătoriile sunt afectate.”

„Dacă vrem într-adevăr ca acest terminal să lucreze la adevăratul său potențial, nu ar trebui să existe doar acest traseu Gara de Nord – Otopeni, ar trebui să existe, Giurgiu – Aeroport sau Ploiești sau Brașov – Aeroportul Otopeni, abia atunci poți vorbi despre o eficiență și rentabilitate a investiției.”