Mai mulți angajați ai Camerei Deputaților au Covid-19

Mai mulți angajați ai Camerei Deputaților au Covid-19
  • 11 angajați ai Camerei Deputaților au fost testați pozitiv cu coronavirus
  • Accesul în clădire se face prin trasee special marcate atât pentru acces, cât și pentru ieșire
  • În ceea ce privește activitatea parlamentară, au fost implementate proceduri de dezbatere și vot la distanță pentru desfășurarea ședințelor

Camera Deputaților a anunțat că, la această oră, sunt înregistrate 11 cazuri de infectare cu Covid-19 în rândul angajaților.

Toate persoanele aflate în această situație urmează procedurile necesare legale în vigoare.

„Toate structurile instituției și-au stabilit, încă din luna martie, un program de lucru decalat, care permite evitarea aglomerației și o mare parte dintre angajați au optat pentru posibilitatea de a lucra de la domiciliu“, anunță sursa citată.

Au fost implementate măsurile necesare pentru protecția deputaților și a angajaților – măști de protecție la intrarea în instituție, produse dezinfectante și gel dezinfectant în birouri și în spațiile comune, panouri din plexiglas, benzi de marcare pentru respectarea distanței de 1,5 metri, dispozitive non contact pentru măsurarea temperaturii, dezinfecție a locurilor comune din clădire (lifturi, grupuri sanitare și alte spații folosite în comun), nebulizare spații.

În clădire se intră prin trasee special marcate atât pentru acces, cât și pentru ieșire.

În ceea ce privește activitatea parlamentară, au fost implementate proceduri de dezbatere și vot la distanță pentru desfășurarea ședintelor comisiilor, a ședințelor de plen, ale Biroului permanent, iar ședințele Camerei Deputatilor și ședintele comune ale Camerei Deputaților și Senatului la care a fost nevoie de prezența fizică a parlamentarilor s-au desfășurat în conformitate cu proceduri speciale care asigură respectarea distanțării sociale, pe lângă măști și dezinfectant fiind puse la dispoziție și mănuși, iar locurile din sala de plen au fost marcate cu buline albe.

„Pe ecranele de signalistică și pe panourile special amenajate rulează informațiile prin care angajații sunt permanent informați în legătură cu măsurile și procedurile pe care trebuie să le urmeze în cazul apariției simptomelor de infectare”, mai transmite Camera Deputaților.