Medicii din Galați au vrut să vaccineze o persoană decedată şi una imunizată deja cu ambele doze

vaccinare-covid Mediafax Foto
  • O femeie a fost chemată de mai multe ori la centrele de vaccinare din Galaţi, deşi ea este imunizată cu ambele doze
  • La centrul de vaccinare a fost invitat şi soţul femeii, decedat de peste 20 de ani
  • În urma unei anchete, autoritățile au aflat că numărul de telefon a fost introdus din greşeală în baza de date

O femeie a fost chemată de mai multe ori la centrele de vaccinare din Galaţi, deşi ea este imunizată cu ambele doze. Mai mult chiar, la centrul de vaccinare a fost invitat şi soţul femeii, decedat de peste 20 de ani. Totul a pornit de la o eroare din baza de date.

O persoană decedată şi una vaccinată au fost invitate la un centru de vaccinare. O gălăţeancă a povestit că a primit mai multe mesaje şi telefoane de la centre de vaccinare din judeţul Galaţi prin care era invitată să se vaccineze. Ea i-a întrebat pe cei care au sunat-o despre ce vaccin este vorba şi le-a explicat că este vaccinată cu ambele doze încă din luna februarie.

Am primit trei sms-uri din partea platformei RoVaccinare: Nu uitaţi de programarea din data de 2 aprilie la centrul de la spitalul municipal Tecuci. Eu în realitate am fost vaccinată pe 23 ianuarie şi pe 13 februarie rapel la un centru din Galaţi. Deci ce treabă avea în martie şi aprilie să mă cheme din nou? M-au sunat să-mi spună că sunt programată la vaccin. Zic, despre ce vaccinare este vorba? Păi, împotriva Covid. Doamnă, nu vă supăraţi, eu am făcut vacccinul”, a povestit Dorina Necula.

Reprezentanţii centrelor de vaccinare au insistat şi l-au invitat la imunizare şi pe soţul femeii. Ea le-a spus că bărbatul este mort de peste 20 de ani.

„Probabil, este voba despe soţul dumneavoasstră, îmi spune. Păi soţul meu e mort de 20 de ani. A doua oară m-a sunat din nou să–mi spună acelaşi lucru: să meargă soţul la vaccin. Doamnă, nu sună deloc în regulă. I-am explicat din nou că soţul a murit în 1998. După care a închis”, a mai spus Dorina Necula.

Autorităţile au făcut o anchetă după ce au aflat despre problema femeii şi au aflat că numărul de telefon a fost introdus din greşeală în baza de date.

„Numărul de telefon a fost folosit în mod eronat. Un angajat al unei instituţii publice, unde femeia a muncit, în momentul în care a făcut programarea pentru colegii săi la centrul de programare a folosit din greşeală numărul respectiv. În acest moment situaţia a fost rezolvată, iar doamna a primit şi explicaţii din partea autorităţilor”, au explicat reprezentanţii Prefecturii Galaţi.