• Începând de sâmbătă se va circula pe pasajul Nicolae Grigorescu.
  • Se fac ultimele teste folosind camioane de mare tonaj, a anunțat, joi, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea.
  • Proiectul are o lungime totală de 2,4 kilometri, iar prima etapă a lucrării a costat aproape 20 de milioane de euro.

Primăria Generală a Capitalei a anunțat că străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu a fost finalizată și că în aceste zile au loc ultimele teste dinamice ale podului peste râul Dâmbovița, folosind camioane de mare tonaj.

„Acest obiectiv de investiții se numără printre proiectele de infrastructură pe care le-am găsit, în 2016, complet blocate!

Sâmbătă, 11 iulie, acesta va fi deschis traficului rutier! Lucrările au început în urma cu zece ani, dar primele intenții legate de acest proiect datează de acum 13 ani.

Recomandări

CANDIDATUL COALIȚIEI
UK STĂ RĂU LA ECONOMIE
UNDE SCHIEZI?
CINE CONDUCE ROMÂNIA
CIOLACU RĂMÂNE PREMIER
CINE CONDUCE ROMÂNIA?

Finalizăm toate marile proiecte pe care le-am preluat în 2016. În anul 2016, pentru acest obiectiv de investitii nu erau făcute exproprierile necesare, iar studiul de fezabilitate era prost întocmit și nu ținea cont de toate condițiile din teren.

Nu s-au luat în calcul nici măcar liniile de înaltă tensiune din zonă. Am dispus relocarea tuturor rețelelor, finalizarea exproprierilor, întocmirea unui studiu de coexistență între Enel și Transelectrica și încheierea unui contract de proiectare și execuție prin care să se înalțe liniile de tensiune.

De asemenea, având în vedere că din proiectul tehnic lipseau semaforizarea și iluminatul public, am contractat și finalizat aceste lucrări. Prin deschiderea traficului pe acest pasaj mai facem un pas în ce ne-am propus: să unim Nordul cu Sudul Capitalei”, a declarat Gabriela Firea.

Străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu a presupus lărgirea bulevardului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmbovița și a două poduri la nivelul solului peste râu.

Proiectul are o lungime totală de 2,4 kilometri, numai podul de 141 de metri fiind cel mai lung existent peste râul Dâmbovița. Lucrările la prima etapă au fost realizate de asocierea Delta ACM – Eurovia – Search și au costat aproape 20 de milioane de euro.