Politicieni români în roluri de influenceri? Social media manager: „Diana Șoșoacă ar puteam promova produsele naționale româneşti”

  • Klaus Iohannis are aproape 2 milioane de aprecieri pe Facebook.
  • Gabriela Firea are peste jumătate de milion de like-uri pe Facebook.
  • Politicienii populari pe rețelele sociale pot monetiza succesul.

Primul om în stat e primul și la numărul de aprecieri pe Facebook. Klaus Iohannis se apropie de 2 milioane de fani.


Și doamnele din politică au zeci sau chiar sute de mii de urmăritori. Colega mea Alice Stroescu a încercat să afle cea mai bună metodă de a transforma aceste like-uri în bani.

Alice Stroescu, editor-prezentator Aleph News: „Pe locul 1 în topul celor mai urmăriți oameni politici din România îl avem, pe nimeni altul decât Klaus Iohannis. Are 1.9 milioane de urmăritori, deci cu siguranță ar fi un infleuncer destul de scump”

Robert Nicolae Feraru, social media manager: „Prima nişă pe care l-aş băga pe acest domn ar fi nişa unui brand de costume de lux, sau un brand de lux pe zona de sport pentru că poare fi asociat cu golful”


Trecem acum și la doamne, unde Gabriela firea este în fruntea clasamentului. Are peste 535 de mii de urmăritori şi cred că ar fi genul de influencer de parenting.

Robert Nicolae Feraru, social media manager: „Este genul de persoană care petrece f mult timp în familie şi găteşte pentru familia sa si mi se pare interesant cum ar putea scoate in evidena retetele pe care le face pentru cei dragi. Pe doamna Clotilde Armand aş asocia-o cu cântăreaţa Antonia, pentru care aş face o campanie pe zonă de bijuterii sau ceasuri de lux, dar ceva franțuzesc având în vedere locul de unde vine dumneaei și accentul pe care îl are. Pentru doamna Viorica Dăncilă aş merge cu o asociere cu un brand de șampon de păr, sau produse de styling şi nu cred că aş da greş cu această campanie.”

Alice Stroescu, editor-prezentator Aleph News: „O avem pe Diana Șoșoacă cu 54 de mii de urmăritori. Sunt foarte curioasă cu ce nişă s-a gândit Robert să o asocieze”

Robert Nicolae Feraru, social media manager: „Aș merge la sigur cu un brand care sa promoveze produsele naționale româneşti, în principiu iile sau poturile populare din diferite zone ale ţării.”