• Localnicii unui oraș din Franța au primit pistă de biciclete în zigzag.
  • O pistă de biciclete din Berlin a fost trasată ca un șotron.
  • La București sunt 15-20 km de piste pentru bicicliști.

În orașul Lorient, din Franța, este scandal mare. O pistă pentru bicicliști a ieșit în zig-zag. Localnicii s-au revoltat pe Twitter, iar primarul a încercat să îi liniștească, spunându-le că lucrările nu sunt finalizate.

În Berlin , locuitorii unui cartier s-au trezit cu o pistă de șotron pentru avansați. Muncitorii le-au explicat că au ocolit copacii când au trasat-o.

În schimb, în România, Primăria Capitalei a alocat, în bugetul pe 2022, peste patruzeci și trei de milioane lei pentru amenajarea pistelor pentru biciclete. Banii merg pentru finalizarea lucrărilor la pistele din nordul Capitalei și a celor de pe Bulevardul Elisabeta și Splaiul Independenței, dar și unele noi pe Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șoseaua Ștefan cel Mare, Șoseaua Mihai Bravu, Bulevardul Unirii, Bulevardul Decebal și Bulevardul Basarabia.

Recomandări

CANDIDATUL COALIȚIEI
UK STĂ RĂU LA ECONOMIE
UNDE SCHIEZI?
CINE CONDUCE ROMÂNIA
CIOLACU RĂMÂNE PREMIER
CINE CONDUCE ROMÂNIA?

O parte din piste se vor realiza pe trotuar, altele pe carosabil. Experiența arată că pistele făcute pe trotuar nu sunt funcționale. Proiectele sunt cele lăsate moștenire de fostul primar, Gabriela Firea, iar o parte din bani vin de la Ministerul Mediului.