• Diana Şerban, specialist în comunicare, a analizat sloganurile electorale ale candidaţilor pentru alegerile locale.
  • Ea crede că mesajele politicienilor nu reflectă valorile românilor.
  • De cele mai mult ori, sloganurile electorale sunt făcute să arate bine pe hârtie.

A început bătălia sloganurilor electorale care ar trebui să te convingă să dai votul.

Sloganul Gabrielei Firea este „FIREA Oamenilor”, iar al lui Nicuşor Dan, „Bucureşti unit”. Octavian Bădescu ne spune „Hai la treabă”.

Specialistul în comunicare, Diana Şerban, afirmă că sloganurile electorale sunt departe de valorile în care cred românii.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
TAYLOR SWIFT CÂNTĂ DESPRE GÂNDURILE SUICIDARE
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA
CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR

Experta crede că ele apar pentru că sunt un punct de bifat în campanie, sunt făcute să arate bine pe hârtie şi pentru a justifica, într-un fel, bugetele pentru echipele de comunicare.

Studiile IRES făcute în România arată că, de cele mai multe ori, oamenii nu ştiu numele complet al candidaţilor, iar mulţi decid în ziua alegerilor cu cine votează fără să cunoască activitatea anterioară a acestora.

„Mesaje străine de societatea noastră”

„Mesaje de tipul Hai la treabă, în condiţiile în care ştim foarte bine că genul românului nu este tocmai de a munci aşa pe brânci.

Nu ştiu cine va rezona cu aceste mesaje. Spun nişte lucruri foarte străine de societatea noastră. A fi unit nu s-a văzut niciodată în ţara noastră şi nu doar acum. Vorbind istoric.

Dacă citeşti doar FIREA oamenilor te gândeşti, în primul rând, la firea românului. Cum e? Nu prea ştie ce se întâmplă în jurul lui, nu-l interesează de cei din jurul lui.

Să fim serioşi, nu ne interesează decât de binele nostru. Munceşte şi nu prea, ar vrea să meargă la serviciu, dar cumva să ia banii şi să nu facă prea multe lucruri.

Când te uiţi şi vezi atributele alea înşirate acolo de unde vine FIREA, pare ceva făcut pe hârtie efectiv”, a explicat Diana Șerban, specialist în comunicare.