- Un document care poartă antetul Guvernului dezvăluie strategia de comunicare a lui Florin Cîțu în lupta cu Ludovic Orban.
- Documentul conține strategia de comunicare pentru Mass-Media, Social Media și mesajul pe care trebuie să-l transmită echipa lui Florin Cîțu către targetul său.
- În document, echipa lui Cîțu este sfătuită să nu aleagă aceeași cale de comunicare și promovare pe care o folosește Ludovic Orban. Echipa este sfătuită să transmită ideea că Florin Cîțu este o „echipă câștigătoare”.
- În plus, acestora li se cer ponturi despre „tabăra Orban” pentru ca acestea să fie transmise în presă.
- Documentul mai dezvăluie și publicațiile sau posturile cu care „Ludovic Orban are contracte și înțelegeri”.
Un document care are antetul Guvernului arată care este strategia de comunicare a lui Florin Cîțu în lupta cu Ludovic Orban. Documentul se împarte în trei direcții: „Comunicare și mass-media”, „Rețele Sociale” și „Mesaje și discurs”.
Advertisment
În ceea ce privește direcția „Comunicare mass-media”, liderii din echipa premierului Florin Cîțu sunt sfătuiți ca aparițiile lor în mass-media să fie mai dese: „Liderii trebuie să iasă mai mult la TV, pentru a comunica, inclusiv miniștrii PNL care îl susțin pe premier”.
Aceștia sunt sfătuiți inclusiv despre ce să vorbească în cadrul aparițiilor lor: „Și aici sunt două paliere: apărarea Guvernului și candidatura la șefia PNL. Este foarte important ca Rareș Bogdan, Dan Vîlceanu, Robert Sighiartău, Alina Gorghiu, să fie prezenți în prime time la televiziuni. Miniștrii care merg la 21 la TV pentru domeniile lor pot face referire și la lupta din partid, pentru că sunteți lideri cu greutate în PNL”.
Recomandări
Document: „Cele mai agresive posturi și publicații cu care Ludovic Orban are contracte și înțelegeri”
În strategia de comunicare a Guvernului Cîțu sunt enumerate și posturile sau publicațiile cu care Ludovic Orban ar avea „contracte și înțelegeri”.
„Cele mai agresive posturi și publicații sunt: Realitatea PLUS, B1, RTV, Hotnews. Aici Orban are contracte și înțelegeri, prin diverși. G4 este mai degrabă favorabil lui Orban, pentru că premierul este o amenințare pentru electoratul USR-PLUS”, scrie în documentul care poartă antetul Guvernului.
„La Realitatea merge Alex Kocis, care este creierul tuturor fake news-urilor despre echipa premierului”, se mai arată în document.
Document: „Vă rog să ne dați ponturi despre tabăra Orban pentru a le da în presă”
În strategia de comunicare a Guvernului Cîțu, aceștia sunt rugați să ofere ponturi despre „tabăra Orban” cu scopul ca acestea să ajungă în presă.
„Ce negocieri duce, cum vrea să ia oamenii la bucată, orice poate fi folosit pentru a arăta că se tem că pierd, că sunt disperați”, scrie în document.
Document: „Hashtagul premierului este #echipacastigatoare”
În strategia de comunicare, premierul Florin Cîțu și echipa lui sunt sfătuiți să folosească hashtagul #echipacastigatoare, nu „TEAMCÎȚU” pentru că aceasta ar fi o strategie de comunicare pe care o folosește Ludovic Orban în social media: „Nu îl copiem pe Alex Kocis cu TEAM ORBAN. Este foarte important ca acesta să fie hashtag-ul de la postări, când sunt postări pe partid”.
În document, guvernanții sunt sfătuiți să apară în grup în selfie-uri, cu scopul de „a se vedea echipa”.
Florin Cîțu și turneul din Ardeal
„Turneul din Ardeal este un mare atu pentru echipa câștigătoare. Ardealul este cu premierul, trebuie să punctăm, ca imagine, foarte bine la acest capitol. Zilele acestea, mai ales ziua de duminică, la Cluj, trebuie să fie festival pe Facebook. Poze, mesaje… Vedem dacă găsim și un mesaj pentru acest turneu. Spre exemplu: Câștigăm big time în Ardeal”, este strategia echipei de comunicare a lui Florin Cîțu.
La capitolul „Mesaje și discurs”, echipa lui Florin Cîțu trebuie să transmită mesaje despre cum „Este singurul premier care și-a asumat reforme, indiferent de costurile politice”.
Mai mult, echipa lui Florin Cîțu ar trebui să transmită și faptul că „Are un partener de încredere: președintele Klaus Iohannis”.
Partenerii noștri