• Un bărbat din Statele Unite riscă o condamnare la doi ani de închisoare după ce a lăsat recenzii negative unui hotel din Thailanda
  • Totul a pornit de la o neînțelegere în restaurantul hotelului – bărbatul a vrut să consume alcool adus din afara localului fără să plătească taxa aferentă
  • În Thailanda, legea anti-defăimare este fundamentală

Un bărbat din Statele Unite riscă o condamnare la doi ani de închisoare, după ce a lăsat un feedback negativ hotelului în care a fost cazat, relatează bbc.com. A fost dat în judecată de către stațiune din cauza legilor stricte anti-defăimare ale țării.

Wesley Barnes a postat numeroase recenzii negative pe mai multe site-uri, acuzând stațiunea de ,,sclavie modernă”. The Sea View Resort a reacționat la aceste critici dure aduse de către fostul oaspete al hotelului, numindu-le ,,neadevărate și dăunătoare reputației hotelului”

,,Proprietarul hotelului a depus o plângere împotriva acuzatorului, menționând că a postat recenzii incorecte despre hotel pe pagina oficială Tripadvisor”, a declarat poliția pentru agenția de presă AFP.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

Incidentul, care s-a petrecut la hotelul de pe insula Koh Chang acum câteva luni, a plecat de la o neînțelegere: acuzatorul voia să-și aducă propria sticlă de alcool la cina de la restaurantul hotelului, dar ,,a provocat agitație” și a refuzat să plătească taxa pentru alcool luat din afara restaurantului. În cele din urmă, managerul a intervenit și a mediat lucrurile, lăsându-l pe bărbat să nu plătească.

După plecarea sa, Barnes a postat mai multe recenzii negative, pentru care a fost dat în judecată de hotel. Ulterior, acesta a fost reținut, a petrecut câteva nopți în închisoare și apoi a fost eliberat pe cauțiune.

Dacă va fi găsit vinovat de încălcarea legii fundamentale anti-defăimare a țării, bărbatul riscă până la doi ani de închisoare.

,,Am decis să îl dăm în judecată pentru că ne-am dat seama că va continua să scrie recenzii negative despre noi” au declarat reprezentanții hotelului, menționând că bărbatul a fost avertizat de mai multe ori înainte de a lua măsuri legale împotriva lui.

Recenziile negative au fost șterse de pe site.