• Angajatorii nu mai sunt atât de stricți când vine vorba de angajații tatuați
  • Un tatuator câştigă în medie pe lună între 8.000 şi 10.000 de lei
  • Preţul unui tatuaj porneşte de la 200 de lei

În trecut, erau la modă printre deținuți sau marinari. Acum, tatuajele sunt chiar o normalitate și nu mai sunt asociate cu un comportament riscant.

Mai mult, cei care-și cauță un job, dar au emoții că tatuajele o să lase o impresie greșită, pot răsufla liniștiți: tatuajele nu mai afectează ca în trecut procesul de recrutare.

Din ce în ce mai mulți angajatori sunt mai deschiși și au început să accepte CV-uri din partea candidaților tatuați.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Adrian Mihai, cofondator al Fan Courier: „În cazul nostru este foarte clar, avem foarte mulți angajați tineri, unii dintre ei au tatuaje mai vizibile sau mai proeminente, mai mari sau mai mici dar în cazul nostru nu ne interesează absolut deloc ce fel de tatuaje au sau cât de mari sau cât de mici sunt, pe noi ne interesează ce știu să facă, cât de dispuși sunt să învețe să se pregătească, sau cât de atenți sunt cu clienții noștri”

Alexandru este antreprenor și are mai multe tatuaje. Fiecare tatuaj pe care și-l face marchează un moment important din viața sa. Un ceas tatuat pe mână îl duce cu gândul la ora fixă când s-a născut copilul său.

Spune că în România, oamenii au început să se obișnuiască cu idea de tatuaje. Însă mai avem de recuperat la acest capitol.

Alexandru Pâcu, antreprenor: „Dar încă suntem la modul ca și tatuajul de aici, de față, să fie până în manșeta de la cămașă, să fii sigur că oriunde te duci, la întâlnire sau un interviu, nu ai nici o problemă”

Psihologii spun că atunci când vine vorba de tatuaje, prejudecățile se activează pentru că persoanele tatuate sunt privite singular și puțin mai diferit față de cei care nu au.

Chiar și-așa, standardele noastre culturale se schimbă și suntem pe drumul cel bun.

Leliana Pârvulescu, psiholog: „Într-adevăr, s-au mai schimbat aceste percepții, angajatorii încep să se informeze, să devină mai deschiși, iar societatea începe să fie mai tolerantă la aceste lucruri”