„Atunci când integrezi experiențele digitale în interacțiunile fizice, e esențial să pornești identificând provocările cu care se confruntă clienții și apoi să schițezi modul în care tehnologia poate să rezolve în mod eficient aceste probleme.” Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, „Marketing 6.0 The future is Immersive”, Wiley, 2023
Poate că o sărbătorești în mai, cum anunță UNESCO. Sau pe 20 aprilie (cum reușise Reporters Sans Frontieres în anii ’90). Dar ziua libertății presei este momentul în care ai ocazia să înțelegi cum se schimbă poveștile lumii în care trăiești. Iar „Marketing 6.0 The future is Immersive” îți arată și cum intră în viitor domenii întregi ale interacțiunii economice. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya și Iwan Setiawan îți vorbesc despre metamarketing. Dar și despre modurile în care integrezi platformele pe care le preferă generațiile Z și Alpha pentru clienții afacerii tale.
„Prin înțelegerea rolurilor pe care le joacă diferitele canale în calea spre achiziție, afacerile pot oferi mesaje și experiențe consistente pe aceste canale pentru a răspunde mai bine clienților.” Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, „Marketing 6.0 The future is Immersive”, Wiley, 2023

Recomandări

MACRON: EUROPA POATE MURI
XI MERGE LA PARIS
PICASSO ÎȘI DEDICĂ VIAȚA ARTEI
SWIFT REVINE PE PRIMUL LOC
MADONNA CÂNTĂ ÎN RIO DE JANEIRO
LANDO NORRIS CÂȘTIGĂ CURSA DE LA MIAMI