• Corporatiştii şi-au schimbat „dress code-ul” în timpul muncii de acasă
  • Mulţi recurg la o ţinută office în partea superioară şi la ceva comod în partea inferioară
  • Vânzările online de pijamale au crescut chiar şi cu 90%

Ovidiu Mureşanu este antreprenor şi are un brand de îmbrăcăminte şi un blog de lifestyle masculin, iar în perioada aceasta a lucrat de acasă.

„Am vrut să vă dau un exemplu de ţinută pe care am abordat-o în această perioadă în care am stat închis în casă la întâlnirile care s-au mutat acum din offline în online”, declară Ovidiu Mureşanu, antreprenor.

Trebuie să existe un echilibru între estetică şi confort, spun designerii. În plus, ei cred că e important să cumperi mai puţine haine, dar de calitate.

„Cam asta a fost ţinuta pe care am abordat-o cam la toate întâlnirile online. Este foarte important să abordăm şi ţinute care să ne binedispună”, mai spune Ovidiu Mureşanu, antreprenor.

Recomandări

ZELENSKI MERGE LA MADRID
VARA ÎȘI INTRĂ ÎN DREPTURI
PREMIERĂ ÎN MEDICINĂ
CUM CREȘTEM PRODUCȚIA DE PORUMB
VIVIENNE RENUNȚĂ LA NUMELE DE FAMILIE
CE SCHIMBI LA ORAȘUL TĂU

Noua modă vine şi cu situaţii amuzante. Este cazul jurnalistului Will Reave, care a uitat să-şi pună pantaloni la o intervenţie live.

Pentru că magazinele au fost închise în ultimele luni, românii şi-au comandat online haine, iar pijamalele au fost în topul preferinţelor în această perioadă. În medie un român cheltuie 330 lei pe o achiziţie vestimentară.