După o campanie pro mască, una pro lock down, in care cei care nu credeau și mai cercetau erau denunțați ca dușmani ai poporului, cea pro vaccinare de pe teve a semănat cu una de pe timpuri, de protecție a muncii, in care oamenii recită texte insuflețitoare și angajante.

După un eșec notabil in organizarea ei-se face tot cu pixul pe caiet pe semnătură, și sunt gata cam o treime din centrele denunțate ca fiind d-ale vaccinării-președintele a ieșit să-și arate ințeparea pe persoană fizică in direct.

Și pentru că domnu’ președinte se duce la sală, actul fizic a fost un succes. Brandul președintelui a fost unul de țară și a fost ce aștepta națiunea de la cel care are sub fund un scaun de vodă care s-a luptat cu PSDeul ca un adevărat sfânt Gheorghe..

Recomandări

ȘOIGU VA FI ÎNLOCUIT
ROBOȚII DEVIN TOT MAI PREZENȚI ÎN CHINA
143 DE PERSOANE MOR ÎN BRAZILIA
CUM TE ADRESEZI TINERILOR
GOOGLE ȘI HARVARD FAC ECHIPĂ
ARABIA VREA ÎN CARTEA RECORDURILOR DIN NOU

Klaus sana in corpore sano

Dacă la ora vaccinului suprem in stat intenția de vaccinare era 35%, acum trebuie să sară de 36%…

Așadar, până ce, intr-un fel sau altul, vaccinul va deveni obligatoriu, in bulele influencerilor din spațiul virtual, pe lângă subiectele care ne unesc, pisicile și mâncarea, acum mai există un model de comportament și de campanie publică : vaccinarea vedetelor fit pe dezbrăcătelea.