ICONIC. Eșarfa Burberry

Nu este o eșarfă, este distincția eleganței!

Eșarfa este un element esențial în orice garderobă modernă, articol cu origini care datează din Egiptul Antic și Roma Antică. În ciuda faptului că datează de secole, eșarfa a devenit un element reprezentativ în modă abia în secolul 20. De exemplu, Burberry s-a remarcat când a propus publicului londonez o eșarfă din cașmir cu un grafism emblematic, tartanul scoțian, element vizual care surprinde spiritul casei de modă.

Originile sale au fost rezultatul unui accident fericit. În 1967, manager-ul magazinului Burberry din Paris a vrut să adauge o pată de culoare într-un ansamblu decorativ de layout compus din trench-uri. Astfel ia venit ideea să învioreze cromatica neutră a pardesiurilor cu grafica printului cadrilat din captușeala acestora. Clienții au fost încântați de estetica printului captușelii, motiv pentru care, în perioada imediat următoare, magazinul a fabricat sute de umbrele cu celebrul joc de carouri. Umbrelele s-au vândut imediat, iar in scurt timp brand-ul a le-a oferit clienților inclusiv eșarfe din cașmir cu pattern-ul care ulterior a devenit emblema și semnătura casei de modă. Cine ar fi crezut că o banală căptușeală ar fi putut să impacteze atât de mult, încât să devină un element statement.

După mai bine de 50 de ani de la lansare, eșarfa Burberry este propusă într-o gamă variată de modele și culori, pe lângă varianta clasică, design-ul surprinde prin combinații stylish, tartan în mix cu monograma Burberry sau accesorizat cu cristale. Cașmirul este și el înnobilat prin amestec cu mătase sau tweed din lână, pentru un look classy și actual și pentru o experiență senzorială care se poate traduce prin: plăcere și confort.

Această bucată clasică de material textil nu este doar o eșarfă, este o emblemă istorică, un accesoriu care înrămează chipul cu eleganța care va întoarce capete.