Nu este o geantă, este Baguette!

Dacă anumite genți high-end transcend spre un statut totemic, Baguette și-a rezervat această poziție în anii ’90 și este cea care a declanșat „it bag fever” .

În cadrul New York Fashion Week de anul acesta, casa de modă Fendi ne-a surprins cu un spectacol aniversar pentru a elogia cei 25 de ani de la lansarea genții de cult – Fendi Baguette. O colecție în care directorul de creatie Kim Jones a relaționat timpul cu sentimentul de libertate și distracție în exces, calități pe care le posedă Baguette.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

În 1997, Silvia Venturini Fendi a desenat o geantă compactă, subțire, concepută pentru a sta confortabil sub braț, în același mod în care francezii își poartă pâinea zilnică, motiv pentru care se numește „baguette„. „A fost o zi specială când am proiectat această geantă, planetele s-au aliniat. Horoscopul spunea că a fost o zi Fendi” , a declarat Silvia Venturini. În primul an de la lansare, Fendi a vândut peste 100.000 de exemplare, în timp ce Sarah Jessica Parker avea să transforme un bestseller într-un obiect de cult.

În acea perioadă, noul serial de la HBO „Sex and the city” câștiga rapid în popularitate, și odată cu el și Baguette, deoarece geanta a fost văzută deseori în ținutele protagonistei serialului, Carrie Bradshaw.

În prezent, estetica stilului Y2K a acaparat garderobele tuturor, în timp ce Baguette a furat hype-ul momentului și a început să fie râvnită din nou de majoritatea fashionistelor.

Acum, totul pare mai ușor folosind un hashtag, în concluzie, spiritul istoriei unei alte legende a modei se rezumă la #BaguetteFriendsForever.