Nu este un pandantiv, este un Tiffany!

În ultimii 50 de ani, colecția Return to Tiffany® a fost un simbol de neșters și ușor de recunoscut al celebrei case Tiffany.

Originile colecției pot fi urmărite încă din 1966, când Tiffany a început să vândă pentru prima dată brelocurile care conțineau de acum faimoasa expresie „Please Return to Tiffany & Co. New York”. Accesoriul atașat la chei primea un cod unic de înregistrare, iar în cazul pierderii, persoana care găsea cheile știa că le putea returna la magazinul Tiffany Fith Avenue, conform mesajului de pe pandantiv. În felul acesta, proprietarul era contactat de consilierii magazinului și intra din nou în posesia cheilor dar și a accesoriului. Timp de aproape o jumătate de secol, colecția Return to Tiffany® și-a lăsat amprenta asupra lumii, ca un icon care reprezintă moștenirea casei de lux din New York.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

O reclamă a casei Tiffany din 1966 prezenta un pandantiv „Return to Tiffany” în formă de inimă, din aur de 14k și care era considerat drept cadoul perfect de Ziua Îndrăgostiților, amintind de brățările moderne introduse mult mai târziu.

De-a lungul timpului, noi interpretări ale iconicului heart tag au captivat lumea cu fiecare noua iterație. În 1997, Tiffany a introdus un choker din argint cu un pandantiv pe care era gravat codul „925”, făcând referire la standardul pentru argint pe care Tiffany l-a stabilit și a fost adoptat în cele din urmă și de alte brand-uri.

La începutul anilor 2000, pandantivul heart tag a atins statutul iconic și colecția Return to Tiffany® s-a extins cu un sortiment divers de propuneri: inele, pandantive, cercei și coliere, toate gravate cu însemnele iconice.

Întoarcerea la Tiffany va fi întotdeauna o amintire a măiestriei de neegalat a lui Charles Tiffany, a moștenirii sale din New York și a spiritului veșnic cool al mărcii definitoriu încă din 1837, de la fondarea companiei.