Nu este o brățară, este o declarație de dragoste!

În anul 1969, designer-ul italian Aldo Cipullo a creat în atelierul Cartier din New York, cea mai emeblematică bijuterie unisex proiectată vreodată. Design-ul lui Aldo a revoluționat modul în care oamenii obișnuiau să poarte bijuteriile. Într-o perioadă în care femeile și bărbații asortau accesoriile cu ținuta dar și pentru a o complimenta, Love Bracelet era menită să fie purtată în orice moment, mutând calitățile unei bijuterii de lux într-o piesă de bază care putea fi purtată zi de zi, indeferent de ținută sau eveniment.

Chiar dacă pare bizar, centura de castitate din perioada medievală a stat la baza inspirației brățării. În ceea ce privește design-ul, forma ovală a brățării este menită să îmbrace perfect încheietura mâinii și poate fi îndepărtată cu ajutorul unei șurubelnițe speciale care vine împreună cu brățara. Legenda spune că unele spitale din New York țineau o șurubelniță pentru brățări în cazul în care pacienții aveau nevoie de înlăturarea urgentă a accesoriului.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Love Bracelet nu putea fi achiziționată pentru sine. În primii ani, Cartier comercializa brățările doar cuplurilor care intrau în magazin. Îndrăgostiții își încredințau șurubelnița unul altuia, în semn că povestea lor de dragoste era legată etern de „cătușele moderne ale iubirii”.

„Iubirea a devenit prea comercială. Oamenii moderni doresc simboluri ale iubirii, care trebuie să sugereze o calitate veșnică”, susținea designer-ul.

Deși lucrurile s-au schimbat din anii 70, acum și tu poți purta pe mână propriul simbol al dragostei, dacă ești dispus să oferi cel puțin 4000 $ pentru o asemenea bijuterie. Rămâne să răspunzi și la întrebarea pe care brand-ul a lansat-o de atâția ani: Cât de departe ai merge pentru dragoste?