Nu este o geantă, e Le Cagole!

Cool, extrovertită, puțin „exagerată”, cu o înclinație spre dramă si maximalism, cu alte cuvinte – Le Cagole. Acesta este un termen de origine provensală care în argou descrie o femeie cu particularitățile anterior menționate. Și nu, acum nu vorbesc despre acest tip de femeie, ci despre o geantă care împrumută același spirit de a fi.

Inspirat de nostalgia Y2K, care conduce alegerile stilistice și estetice ale generației Z, Demna Gvasalia a lansat geanta în toamna anului 2021. Și de atunci a acaparat atenția tuturor! Ai senzația că design-ul îți este familiar? Ei bine, da! În 2001, Nicolas Ghesquière, directorul de creație de la acea vreme al casei Balenciaga, și-a prezentat prototipul „Motorcycle Bag”, cunoscută ulterior cu denumirea „City Bag”. Modelul a fost confecționat din piele moale, delicată, cu două mânere mici și o bandulieră detașabilă, franjuri și cu o mică oglindă atașată lateral.

In design-ul actual, Gvasalia a preluat unele dintre caracteristicile accesoriului inițial și l-a actualizat pentru a crea Le Cagole, o geantă cu o sliuetă asemănătoare unui croissant.

Asocierea brand-ului cu celebra Kim K, considerată ambasadoarea casei de modă, a asigurat succesul lansării noii campanii Le Cagole. Kim Kardashian a fost portretizată în interiroul casei sale din Calabassas, într-un look all black și cu o versiune verde neon Le Cagole. Rezultatul? Potrivit Highsnobiety, în cele 24 de ore de la lansarea campaniei, s-a înregistrat o creștere cu 325% a căutărilor pentru „Neon Green Bags”. Îl putem numi „efectul Kim”, o confirmare că tot ce atinge, poartă sau deține fondatoarea SKIMS, se transformă în aur, într-un must-have.

Le Cagole s-a impus rapid în lumea modei ca un simbol al originalității, o piesă statement care exemplifică spiritele puternice și inovatoare care definesc estetica Balenciaga în secolul XXI.

Recomandări

MACRON: EUROPA POATE MURI
XI MERGE LA PARIS
PICASSO ÎȘI DEDICĂ VIAȚA ARTEI
KIEVUL SE DIGITALIZEAZĂ
E-SKIN IMITĂ ATINGEREA UMANĂ
PROGNOZA METEO DE PAȘTE