Nu este o brățară, e doar un cui!

Cine ar fi crezut că, anumite tool-uri folosite în lucrările de construcție, ar fi putut să devină sursă de inspirație în design-ul de bijuterii? Ei bine, geniul din spatele bijuteriilor Cartier, a reușit să bată în cuie, o istorie de referință pentru celebrul brand.

Juste un Clou, care se traduce literalmente ,,doar un cui” , este sora mai mică a emblematicei Love bracelet, o creație iconică a designer-ului de bijuteri – Aldo Cipullo. Artizanul, un observator avid al lumii din jurul său, a fost întotdeauna inspirat de lucuruile simple ale vieții, cum ar fi, în cazul de față, un umil cui.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

Accesoriul din colecția Cartier este minimalist, cu design unisex și a fost lansat în anul 1971.

În 2012, la 40 de ani de la lansarea brățării, Cartier a surprins cu o expoziție memorabilă, unde punctul focal a fost opera lui Cipullo. Pentru a adăuga fast și glamour serii, brand-ul a lansat o colecție bazată pe estitica Juste un Clou. Astfel, legendarul cui, a fost reiterat pentru a da o notă actuală colecției. Oferta a fost extinsă și cu un model de inel. Accesoriile au fost realizate din aur roz, alb și galben, iar unele modele au fost înnobilate cu diamante.

Cinci ani mai târziu, datorită succesului, în 2017, Cartier a extins colecția originală și a mai inclus: cercei, butoni și coliere.

Cunoscutul citat ,,dacă ai un ciocan în mână, toate lucrurile din jur ți se par cuie” , pare să fi fost mantra designer-ului Aldo Cipullo, care a făcut dintr-un umil cui, simbolul universal al luxului și al distincției.