Nu sunt heart-shaped sunnies, sunt o declarație de dragoste!

Atunci când vorbim despre accesorii funny, ochelarii de soare cu ramă în formă de inimă sunt dintr-o ligă aparte. Popularitatea lor culturală este de netăgăduit: îi poți observa peste tot, de la filmul „Lolita” al lui Stanley Kubrick din 1962 până la editorialele de modă ale celebrelor reviste glossy. Au fost purtați și de celebrități, precum: Lana Del Rey, Harry Styles, Madonna, Lady Gaga și Elton John, care au făcut din aceste rame o semnătură personală a stilului. Acești ochelari sunt dedicați pasionaților de accesorii statement, cât și celor care s-au născut pentru a ieși în evidență.

Au fost lansați în anii ’50, perioadă în care ochelarii de soare cat eye erau la mare căutare. Însă, nu au reușit să cucerească inimile pasionaților de modă, dar, când „Lolita” a rulat in cinematografe, ramele au devenit un mare hit. În anii 1970 au fost un element distinctiv al stilului hippie, iar în anii 1980 și 1990 au reușit să ocupe un loc de cinste pe coperțile glam ale revistelor Vogue.

Recomandări

CINE VA PRELUA ȘEFIA C.E.
NOU COD PENTRU SCHENGEN
NE LIPSEȘTE EDUCAȚIA FINANCIARĂ?
NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
O ROMÂNCĂ ARBITREAZĂ LA UEFA

Într-adevăr, aceste rame pot face diferența, dar pot, de asemenea, să treacă dincolo de granița originalității și să intre pe tărâmul kitsch-ului. Unii evită aceste rame de teamă să nu arate ridicol, dar cumpărătorii smart știu că sunt un accesoriu inedit care se poartă cu asumare și autenticitate.
Brand-urile de designer precum Gucci, Saint Laurent și Betsey Johnson au fiecare propria interpretare al acestui element funny.

Ochelarii în formă de inimă nu se demodează niciodată. De-a lungul anilor, au rămas un semn distinctiv al culturii ochelarilor de soare, dând oricărei ținute un finisaj retro. Sunt perfecți pentru îmbrăcămintea vintage sau pentru ținutele „funky”, însă, de Valentine’s Day sunt alegerea ideală! Cu o privire atât de stylish vei cuceri inimile tuturor, sau doar pe a celui sau a celei care contează. Restul… e iubire!