• Dan Șucu: Afacerea noastră a trecut neașteptat de bine prin pandemie pentru că tipul nostru de produs, de unde era la mijlocul nevoilor clientului, în lista de priorități, a urcat deja foarte sus. Stând foarte mult acasă și cheltuind mai puțin pe restaurant sau vacanțe, clientul a hotărât că vrea să-și îmbunătățească casa.
  • Dan Șucu: Automat, de exemplu, noi am ajuns în momentul de față la peste 30% vânzări online, de unde eram undeva spre 14%. Deci aproape o tremie din ce vindem, vindem online. Modelele, cum suntem noi, pe piața americană au depășit 50% vânzarea online.  Această pandemie nu a făcut decât să accelereze o tendință care era deja prezentă.
  • Dan Șucu: În ultima vreme, parcă a început o nouă eră de stat la masă. Vindem mult mai mult partea asta de veselă de sufragerie, tot ce vine în partea asta de bucătărie  de care ai nevoie la gătit. Este clar că imposibilitatea de a merge la restaurant te forțează să faci lucrurile acasă.

Duminică, 14 martie, Dan Șucu, antreprenor, proprietarul Mobexpert, a intrat sub tirul întrebărilor și curiozității publicistului Ion Cristoiu.

Cum au trecut afacerile cu mobilă prin pandemie? Ce schimbări a adus pandemia în materie de mobilă? Care sunt noile tendințe? Cum se va reflecta munca de acasă în imobiliare și mobilier? Cât de mult pot influența patronatele deciziile politice și cum? De ce a ajuns birocrația cel mai important partid din România?

Recomandări

NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
UK: FETELE ÎNTREC BĂIEȚII LA FUMAT
MORIȘCA DE PE MOULIN ROUGE A CĂZUT
ACȚIUNILE META SE SCUFUNDĂ
RUSIA SPUNE NU REZOLUȚIEI