• Adrian Mihai: Anul trecut a fost o scădere a numărului de expediții pentru că oamenii când s-au panicat, au zis nu mai comandăm, ne ținem banii. Când a venit lockdownul, dintr-odată volumele au explodat. Ne-am trezit într-o criză, frumoasă a-și spune.
  • Adrian Mihai: Am investit în oameni, în mașini, în camioane, am mărit depozitele cât am putut de repede pentru a face față acelui volum și nu am spus Nu clienților noștri. Anul trecut am angajat între 900 și 1000 de oameni. Am avut oameni din HORECA, chelneri, bucătari, pentru că ei erau trași pe dreapta.
  • Adrian Mihai: În societatea noastră e o lipsă de încredere în vecini, în autorități, politicieni, poliție. Încredere în orice. Suntem foarte jos. Această lipsă de încredere ne costă pe toți.(…) Oamenii preferă să plătească cash și nu online pentru că nu au încredere în  cel care vinde produsul și nici în curier.

Duminică, 21 martie, Adrian Mihai, managing partner la Fan Courier, a intrat sub tirul întrebărilor și curiozității publicistului Ion Cristoiu.

Cum au trecut afacerile cu mobilă prin pandemie? Ce schimbări a adus pandemia în materie de mobilă? Care sunt noile tendințe? Cum se va reflecta munca de acasă în imobiliare și mobilier? Cât de mult pot influența patronatele deciziile politice și cum? De ce a ajuns birocrația cel mai important partid din România?

Recomandări

CINE VA PRELUA ȘEFIA C.E.
NOU COD PENTRU SCHENGEN
NE LIPSEȘTE EDUCAȚIA FINANCIARĂ?
NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
O ROMÂNCĂ ARBITREAZĂ LA UEFA