La sfârșitul lunii ianuarie două superbranduri cu clientelă diferită – un producător de echipament sportiv cu un public tânăr și relaxat și un altul de bijuterii de lux cu un public matur și elegant – au anunțat un parteneriat surpriză printr-o campanie de teasing.

Aceasta a constat dintr-o cutie cu simbolul binecunoscut al brandului de sport în culoarea bine-cunoscută a celui de bijuterii și sloganul O pereche legendară.

Cu un istoric de mai bine de o sută cincizeci de ani, brandul de bijuterii de lux este recunoscut mai ales pentru diamante și notorietatea acestora în rândul tuturor îndrăgostiților. Actrița Audrey Hep-burn a contribuit major la popularizarea sa în filmul Mic dejun la Tiffany’s.

Recomandări

AVERTISMENTUL LUI PUTIN CĂTRE OCCIDENT
CUM DEVII MAI PRODUCTIV LA MUNCĂ
ZIUA MONDIALĂ A RECICLĂRII
CUM VA FI VIAȚA ÎN WOVEN CITY
BIDEN FACE BANI PENTRU CAMPANIE
MACRON VA CERE ÎNCETAREA FOCULUI ÎN UCRAINA

În urmă cu un an acesta a fost achiziționat de cea mai mare companie producătoare de bunuri de lux din lume și a surprins cu asocieri inedite cu alte brandului ale grupului.

Co-brandingul cu producătorul de echipamente sportive este însă primul prin care celebrul brand de bijuterii și-a împrumutat emblematica nuanță de teal, numele și accesoriile prețioase.

Rezultatul va putea fi achiziționat începând cu data de 7 martie și doar de pe anumite canale de dis-tribuție. Este un model clasic de sneakers al celebrului brand de echipament sportiv căruia i s-au integrat elemente de culoare, branding și accesorizare (din argint) ale producătorului de bi-juterii.

Ce poți câștiga dintr-o asociere între două branduri fără un numitor comun?

• segmente noi de clienți pentru ambele branduri
• rezultate cuantificabile legate de o potențială deschidere către o altă ramură de business – cum ar fi moda pentru brandul de bijuterii
• o imagine proaspătă – mai ales în cazul companiilor cu un istoric îndelungat care vor să atragă clienți mai tineri
• un preț mediu pe client mai mare – pentru brandul din sport aceasta a fost ocazia să vândă de 4 ori mai scump modelul său clasic

Tu cu cine vrei să faci co-branding?