• Coronavirusul a anulat toate festivalurile de street food din țară
  • Industria de food-trucks a fost puternic afectată, pentru că activitatea se desfășura în cadrul festivalurilor
  • Proprietarii afacerilor se adaptează și realizează diverse pachete pentru clienți, care pot găti acasă

Pandemia de coronavirus a anulat festivalurile de muzică sau pe cele de street food. Andrei are o rulotă în care vindea înainte de epidemie frigărui de berbecuţ. Avea programate anul acesta 33 de evenimente, dar nu este sigur la câte va mai putea ajunge. Acum a profitat de această criză şi a lansat proiectul Redescoperim Oaia Românească. Dacă vrei să comanzi, trebuie să ştii că preţul unui astfel de pachet gata de pus la cuptor este de 165 de lei.

„E un produs de calitate e un produs românesc cu care trebuie să ne mândrim şi pe care nu trebuie să îl lăsăm să dispară”, a declarat Andrei Isac, owner-ul unui food truck.

Şi Alex are un food-truck iar în această perioadă a trimis clienţilor kituri pentru burgeri de făcut acasă.

Recomandări

ADSERVIO INOVEAZĂ CU A.I.
TRUMP AGITĂ ECONOMIA
AMERICA A ALES
DOJ IA MĂSURI
TUMP SPERIE TELEVIZIUNEA
AMERICA A ALES

„În perioada stării de urgenţă lumea oricum stătea în casă şi nu aveau acces la produsele noastre aşa că ne-am gândit să aducem burgerii la ei”, spune Alexandru Manole, proprietar de food truck.

Industria a evoluat în ultimii ani. În 2019, piaţa de street food a fost evaluată la 15 milioane de euro. Un food truck poate încasa în medie într-un weekend până la 100.000 de lei.