Ți-l prezint pe artistul momentului: The Weeknd. Toată gura târgului vorbește despre el, despre lansările lui, despre cum a apărut cu fața tumefiată în ultimul clip, dar mai ales despre mult așteptatul său concert din pauza Super Bowl 2021, pe care-l poți vedea duminică noapte.

Pe platformele de streaming, The Weeknd bate record după record, e unul dintre cei mai ascultați artiști din toate timpurile, dar el tot nu se lasă.

E supărat tare că nu a primit nominalizări la Premiile Grammy anul acesta, așa că a decis că nu-l mai interesează premiile. Hotărât să „ne arate el nouă”, a investit 7 milioane de dolari, din buzunarul lui, în show-ul de la Super Bowl.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
OFICIAL, AVEM O NOUĂ STAȚIUNE
AI ACEEAȘI RUTINĂ LA JOB?
ZELENSKI RĂSUFLĂ UȘURAT
CÎRSTOIU: MANDATUL MEU E PE MASA COALIȚIEI
CE SCOP ARE ISRAELUL

Ai zice că merită, dat fiind că ăsta e cel mai urmărit eveniment televizat din State, cu peste 150 de milioane de spectatori an de an. Suma nici nu e mare, dacă te gândești că 30 de secunde de publicitate în cadrul show-ului costă, de regulă, peste 5 milioane de dolari.

Și cum nimic nu e întâmplător în viață, artistul a lansat un nou album, compilația The Highlights chiar la sfârșitul acestei săptămâni, cu piese de pe toate discurile sale. Așa că nu-i plânge de milă, o să-și recupereze investiția cât ai zice “Super Bowl”.