72% dintre consumatorii americani de sex masculin folosesc acum machiajul ca parte a rutinei lor de îngrijire

Și bărbații se mai machiază câteodată. Obiceiul a devenit un trend. Mărturie stau vânzările de produse de make-up, dar și statisticile. 72% dintre consumatorii americani de sex masculin cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani folosesc acum machiajul ca parte a rutinei lor de îngrijire, arată raportul de US Color Cosmetics. Statistica arată că bărbații investesc banii în anticearcăne, blush, balsam de buze sau pudră de față, ca să obțină un aspect mat. Pentru un look îngrijit la fel de important este rimelul, gelul de sprâncene și BB cream, scrie New Beauty.

Cifrele arată că bărbații au evoluat de la samponul trei în unu și sunt mai atenți la ce folosesc. Trendul este promovat de bărbații din generația Z și Mileanialli. Pe social media sunt sute de filmulețe cu bărbați care vor să normalizeze folosirea produselor cosmetice.

„Utilizarea machiajului este larg răspândită în rândul femeilor, iar aproape jumătate dintre bărbați participă la această categorie într-o anumită măsură, atingând apogeul în rândul bărbaților sub 35 de ani”, se arată în raportul Mintel privind perspectivele consumatorilor.

„Datele de bază arată o utilizare puternică a cel puțin unui anumit tip de machiaj în rândul bărbaților, aceasta fiind determinată în mod semnificativ de bărbații mai tineri, cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani, care experimentează cu această categorie”, a declarat Carson Kitzmiller, analist senior, Beauty & Personal Care la Mintel, pentru Cosmetics Design.

Kitzmiller a subliniat faptul că această „schimbare” a avut o utilizare variată, bărbații mai tineri „prioritizând cheltuielile lor pe produse precum pudra facială, concealers și bronzers”.

Exit mobile version