• În trimestrul trei din 2020, Louis Vuitton și Dior au creșteri de 12% față de aceeași perioadă anul trecut
  • Un magazin de parfumuri de nișă a mizat pe deschiderea a noi magazine chiar dacă e criză
  • Alexandra, clientă, zice că este mai chibzuită cu cheltuielile

Chiar dacă anul ăsta ai fost mai atent pe ce ai dat banii, brand-urile de lux tot ți-au făcut cu ochiul.

La nivel mondial, mărci renumite precum Louis Vuitton sau Dior au avut vânzări mai mari cu 12% în toamnă, față de aceeași perioadă din anul trecut.

Alexandra este o împătimită a hainelor și accesoriilor scumpe. Spune că bugetul nu e foarte diferit față de cel pe care-l punea deoparte pentru asta în era dinaintea coronavirusului. Pentru ea, calitatea este mai importantă decât prețul.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
UNDE MERGI AZI?
TEHERAN: IRAN NU PLĂNUIEȘTE UN RĂSPUNS
INS: PIAȚA REZIDENȚIALĂ SCADE
TAYLOR SWIFT CÂNTĂ DESPRE GÂNDURILE SUICIDARE

„Mă gândesc puțin mai bine, adică nu mai am primul instinct, mi-a plăcut, l-am cumpărat. Dar da, îmi face în continuare plăcere să îmi achiziționez lucruri frumoase și mai ales genți pentru că asta este o pasiune pentru mine”, a spus Alexandra.

Angela Stănescu este managerul magazinului Furla România și îți spune că cea mai bună lună de anul acesta, a fost luna august. N-ai mai putut să mergi în vacanță și să faci shopping în străinătate, așa că te-ai îndreptat către magazinele de la noi. Per total au fost scăderi, dar mai mult din cauza lunilor în care mall-urile au fost închise.

„Particulartitatea acestei industrii este faptul că achizițiile sunt bazate pe partea emoțională. Suntem la o scădere de 30% față de anul trecut. Anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de aproape un milion de euro”, a declarat Angela Stănescu.

Vlad Popa este director Obsentum. În ciuda crizei, a deschis noi magazine, chiar pe timp de pandemie. A riscat și… a câștigat.

„Comportamentul consumatorului s-a schimbat, observăm un interes mai mare în zona de skin care, din motive obiective a scăzut foarte mult make up-ul. Am avut o creștere anul acesta de plus 37%, incluzând și un magazin nou deschis”, Vlad Popa, director Obsentum.