Confirmat de femei: Bărbații cu această caracteristică sunt mai buni la sex decât alții

Ferrari Press Agency Ref 8423 Orgasm 1 14/09/2017 See Ferrari text Picture must credit : Folkoperan The climax of an advertisement for a classic opera features people having orgasms.The commercial was made to promote the premiere of Puccini’s Turandot, by Swedish opera house Folkoperan.And it was considered appropriate because of the opera’s subject matter.Turandot tells the story of Princess Turandot, whose admirers forfeit their lives if they answer her riddles wrong. She so desirable that her suitors would rather die than live without her.The ad, called The Opera of Orgasm features a mix of people ,young, old, straight and gay , alone in couples and even one threesome in sexual situations.They work themselves up into orgasm to the tune of the famous Nessun Dorma aria. It ends with what appears to be a man climaxing only for him to be revealed as a singer one stage reaching the aria’s climactic notes.The Folkoperan worked with Swedish agency Ingo Stockholm to make the promotional film.The opera group’s artistic director Mellika Melouani Melani, told AdWeek magazine:” We live in a society where we’re constantly encouraged to indulge life, but it’s often in very superficial ways. “In our interpretation of the opera, we want to pay tribute to the urge of desire and the total devotion that comes with it. In our film, the orgasm symbolizes this.”Ingo creative director Josefine Richards added:” “Having an orgasm might actually be the closest you and I get to singing opera.”Both are big physical experiences that release fell-good endorphins.Folkoperan is a small opera house that hopes to introduce opera to new, more diverse audiences. Turandot opens later this month (September). OPS: Clip from the Folkoperan Opera of Orgasm promotional film for its version of Turandot. Picture supplied by Ferrari

Mulți factori influențează ce fel de persoană va fi un partener și dacă o relație intimă va fi bună sau rea.
Potrivit unui studiu publicat în revista Socioaffective Neuroscience & Psychology, o virtute indică faptul că un bărbat ar putea fi un bun amant.

Cercetând istoricul sexual al femeilor, experții au încercat să determine ce parteneri au avut cele mai bune relații sexuale și care au atins periodic punctul culminant. La cercetare au participat femei cu vârsta de până la 69 de ani, care nu sunt într-o relație sau căsătorite, deoarece experții au considerat că femeile aflate într-o relație s-ar simți obligate să acorde o notă mai bună partenerului actual, chiar dacă acesta nu o merită cu adevărat. În cadrul unui test de 70 de minute, subiecții au răspuns la diverse întrebări despre viața lor sexuală, iar pe baza răspunsurilor lor, cercetătorii au constatat că acestea au avut parte de cele mai bune partide de sex cu bărbați dubioși.

S-a constatat că simțul umorului este un mare predictor al abilităților sexuale, deoarece indică faptul că un bărbat este relaxat în diverse situații, inclusiv în cele intime, ceea ce este important pentru o bună comunicare între parteneri și, în cele din urmă, pentru un sex bun.

Printre alte calități s-a constatat și creativitatea. Bărbații care sunt creativi în alte domenii ale vieții, le este mai ușor să își exprime creativitatea sub cearșafuri. Bărbații cu aceste calități s-au arătat mai interesați de satisfacția sexuală a partenerelor lor decât bărbații care nu le posedau.

Exit mobile version