• Coronavirusul va schimba comportamentele umane
  • Tot mai multe domenii se mută în online
  • Oamenii au devenit pasionați de activități homemade

Coronavirusul și-a făcut simțită prezența la începutul anului 2020, iar în doar câteva luni ți-a captat atenția. Indiferent dacă ești bogat, de clasă mijlocie sau sărac, ți-a schimbat viața de zi cu zi.

Criza economică a fost devastatoare, iar mulți, pentru a „supraviețui“, au făcut schimbări majore. Spre exemplu, instructorii de fitness au mutat antrenamentele în online, iar patronii de restaurante au trecut la livrarea la domiciliu. Alții au făcut modificări mai mici, care ar putea ajunge să fie semnificative. Gândește-te cum ar fi ca retailerul auto să livreze cheile prin intermediul unei drone. Între timp, obligat să muncești, să trăiești și să participi la cursuri de acasă, te poți alege cu noi abilități și comportamente care nu vor dispărea când virusul va fi pe calea uitării, scrie Bloomberg.

Explozie de activități homemade: de la tunsori și pedichiură la cusut

În timp ce încercau să reziste în izolare la domiciliu, oamenii s-au văzut nevoiți să se tundă singuri, dar, de plictiseală, s-au apucat și de activități homemade, ce țin de artă și meșteșuguri. Chiar dacă doar un procent mic din aceste comportamente va rămâne după pandemie, va însemna o schimbare semnificativă pentru saloanele de îngrijire personală și producători.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Totul online: De la nunți pe Zoom la achiziția de autoturisme

Viața în izolare te-a obligat să treci în online pentru petreceri și cumpărături. În plus, ofertele au fost din ce în ce mai mari. Acum că oamenii au văzut cât de confortabil este și și-au dat seama de avantajele internetului, cum ar fi economisirea timpului, este greu de imaginat că ne vom întoarce la obiceiurile dinaintea pandemiei.

Este prea devreme să tragem concluzii cu privire la modul în care toate acestea vor schimba comportamentul consumatorilor. Dar există deja semne că oamenii investesc și mai mult în casele lor după ce petrec atât de mult timp în ele. De asemenea, încearcă noi experiențe privind îngrijirea personală, iar aici exemplu sunt bărbații care au început să se machieze. Cert e că pandemia va crește conștiința privind sănătatea.