- Românii fac, în medie, 44 de minute până la mall.
- Un iubitor mediu de mall face și 17 km până la cumpărături.
- Românii petrec, în medie, peste două ore la o vizită în mall.
E mai important drumul sau destinația? Și una și alta. Românilor le place atât de mult mall-ul încât sunt dispuși să stea aproape o oră în trafic pentru a ajunge la el. Un iubitor mediu de mall bate și 17 km când vrea să meargă la cumpărături.
Generației Z îi stă mai bine cu drumul. Cu cât crește vârsta, cu atât scade timpul pe care sunt de acord clienții să-l petreacă pe drumul către mall.
Și dacă tot se duc, stau de toți banii. Timpul mediu petrecut în mall e de peste 2 ore, în creștere cu 9% față de anul trecut, arată analiza Brand Management. La cumpărături nu mai vrem „o țară ca afară”. În state ca Germania, Spania sau Italia, clienții încep să uite de centrele comerciale mari și aleg mai mult magazinele de tip boutique.