• În urma anunțului Victoria’s Secret, Lizzo a scris pe Twitter duminică că revenirea show-ului a fost o „victorie pentru incluziune doar de dragul incluziunii.”
  • Victoria’s Secret Fashion Show a fost anulat în 2019 în urma seriei de controverse ale brandului
  • „Mesajul meu este întotdeauna despre incluziune”, a spus ea. „Mă bucur că această conversație este inclusă în narațiunea mainstream.”

În urma anunțului privind revenirea Victoria’s Secret Fashion Show, Lizzo a scris pe Twitter duminică (5 martie) că revenirea show-ului a fost o „victorie pentru incluziune doar de dragul incluziunii” ,întrebându-se dacă nu cumva schimbarea privind incluziune a fost doar pentru a obține profituri. „Oare directorii executivi ai acestor companii apreciază adevărata incluziune? Sau pun preț doar pe bani?”. Mulți oameni din comentarii au părut să fie de acord cu scepticismul lui Lizzo cu privire la revenirea show-ului anual de modă.

La doi ani de la anularea emisiunii, Victoria’s Secret a rebranduit Victoria’s Secret Angels prin lansarea VS Collective, o colaborare cu celebrități cu medii și interese unice. Schimbarea a avut ca scop să se concentreze pe diversitatea corporală, pe fondul popularității mișcării de pozitivitate corporală.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
OFICIAL, AVEM O NOUĂ STAȚIUNE
CÎRSTOIU: MANDATUL MEU E PE MASA COALIȚIEI
AL TREILEA AUR PENTRU POPOVICI
MICROSOFT LANSEAZĂ A.I. REVOLUȚIONARĂ

Cu toate acestea, unele persoane, inclusiv Lizzo, sunt sceptice cu privire la faptul că Victoria’s Secret s-a schimbat pentru totdeauna. Ceea ce nu-mi place este modul în care persoanele pentru care a fost creat acest termen nu beneficiază de el”, a adăugat ea.

Într-un interviu acordat în 2020 revistei Vogue, Lizzo a vorbit despre faptul că, în opinia ei, mișcarea a devenit „comercializată” și cooptată de branduri, până în punctul în care nu mai aduce beneficii celor pentru care a fost creată.

Spectacolul anual de modă Victoria’s Secret a fost anulat în noiembrie 2019 pe fondul acuzațiilor de comportament sexual neadecvat și al criticilor împotriva lipsei de incluziune a brandului. Fostul director de marketing corporativ al brandului de lenjerie, Edward Razek, a demisionat în același an, după ce un raport al The New York Times l-a acuzat de crearea unei „culturi de misoginism, intimidare și hărțuire”.

De asemenea, o fostă angajată a Victoria’s Secret a afirmat în timpul unui episod al podcastului Fallen Angel – care a documentat impactul brandului asupra femeilor – că Razek ar fi făcut remarci sexiste despre corpul femeilor.