• Pantone a lansat culoarea „Period”, inspirată din cliclul menstrual
  • Compania suedeză Intimina, ce își dedică produsele exclusiv acestei perioade din lună a femeilor, a făcut un parteneriat cu cei de la Pantone
  • Campania se numește „Seen+Heard”

Este în tendinţe roşu, dar nu orice roşu. Pantone a lansat culoarea „Period”. Un roşu aprins, menit sa-i încurajeze pe toti, indiferent de sex, să vorbească liber despre menstruaţie.

Compania suedeză Intimina, ce își dedică produsele exclusiv acestei perioade din lună a femeilor, a făcut un parteneriat cu cei de la Pantone și au lansat această culoare inspirată din ciclul menstrual. Campania se numește „Seen+Heard”. Ei spun așa, că deși miliarde de persoane au ciclu menstrual, în continuare este văzut ca ceva ruținos și despre care se fac glume. Așa că vor să le împuternicească să vorbeasca liber și cu mândrie despre asta.

Două campanii internaționale „Blood normal” și „Viva lu Vulva” au avut un impact foarte mare și la noi, în special în social media. Pe 28 mai este ziua internațională a igienei menstruale. Zilnic sunt 800 de milioane de persoane care au menstruație.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT